Tøj i str. XL eller måske større?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.288 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. december 2012

Anonym trådstarter

Hej tøser

Jeg har det seneste års tid taget mange mange kilo på, så nu kan jeg ikke længere passe mit tøj...

Jeg har i dag været ude og kigge efter tøj til jul & nytår - jeg har nemlig fået penge af mine forældre i julegave, som jeg må bruge på forhånd

Jeg "plejer" at købe tøj i Vila, Vero Moda, Only m.m., men jeg var inde og prøve tøj i dag og jeg kunne INTET passe

Så please hjælp mig - hvor kan jeg finde tøj i str. XL eller muligvis større? Jeg bor 15 min. syd for KBH og har bil, så kan godt komme lidt omkring

Jeg er 29 år, så det må stadig gerne være "ungt men fikst"?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

B&J

nu ved jeg ikke hvad butikker du har tæt på men

Solo har fra små størrelser til str 56 tror jeg det er det er ungt og smart og fikst tøj

Anmeld

18. december 2012

Dot D

Nu er jeg ikke så sted kendt i dit område, men jeg kan da anbefale Zizzi butikkerne. De har meget flot OG smart tøj til os med lidt extra.

Så tjek den lokale tlf.bog eller vores ven "Google" om ikke der er sådan én i nærheden af dig

Anmeld

18. december 2012

B&J

Dot D skriver:

Nu er jeg ikke så sted kendt i dit område, men jeg kan da anbefale Zizzi butikkerne. De har meget flot OG smart tøj til os med lidt extra.

Så tjek den lokale tlf.bog eller vores ven "Google" om ikke der er sådan én i nærheden af dig

Anmeld

18. december 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Hej tøser

Jeg har det seneste års tid taget mange mange kilo på, så nu kan jeg ikke længere passe mit tøj...

Jeg har i dag været ude og kigge efter tøj til jul & nytår - jeg har nemlig fået penge af mine forældre i julegave, som jeg må bruge på forhånd

Jeg "plejer" at købe tøj i Vila, Vero Moda, Only m.m., men jeg var inde og prøve tøj i dag og jeg kunne INTET passe

Så please hjælp mig - hvor kan jeg finde tøj i str. XL eller muligvis større? Jeg bor 15 min. syd for KBH og har bil, så kan godt komme lidt omkring

Jeg er 29 år, så det må stadig gerne være "ungt men fikst"?!

Måske du skal prøve Noa Noa, B-Young, H&M eller Magasin. Nu er det mange år siden jeg boede inde i Kbh, så ved ikke rigtig hvad der ligger af butikker derover.

/Fenja

Anmeld

18. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nu ved jeg ikke hvad butikker du har tæt på men

Solo har fra små størrelser til str 56 tror jeg det er det er ungt og smart og fikst tøj

Jeg var lige inde og kigge på deres hjemmeside og de har rigtig meget fint tøj  og der ligger en butik meget tæt på mig...!

TUSIND TAK

Anmeld

18. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Jeg var lige inde og kigge på deres hjemmeside og de har rigtig meget fint tøj  og der ligger en butik meget tæt på mig...!

TUSIND TAK

ej hvor dejligt

Anmeld

18. december 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

TUSIND TAK, jeg har lige tjekket deres hjemmeside og de har en butik meget tæt på mig

Anmeld

18. december 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Måske du skal prøve Noa Noa, B-Young, H&M eller Magasin. Nu er det mange år siden jeg boede inde i Kbh, så ved ikke rigtig hvad der ligger af butikker derover.

/Fenja

Jeg er heller ikke kendt inde i byen, men jeg kender da nogle af butikkerne du nævner, jeg kigger lige på dem

TAK

Anmeld

18. december 2012

Dot D

Anonym skriver:

TUSIND TAK, jeg har lige tjekket deres hjemmeside og de har en butik meget tæt på mig

Super.... Jeg har en del yndlingsbluser derfra, hi hi.... De har meget forskelligt, og jeg kan godt lide, at man kan genkende noget fra "de almindelige" butikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.