Ked af det ved bleskiftning :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

B&J

bøllen skriver:

Det håber jeg ski også gerne senest sommer

jaa det kunne være dejligt, håber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

2721

Jeg tror også det er helt normalt. Charlie gør det samme i perioder. Når det sker så ændre jeg på hvordan vi pusler, ligesomfår at bryde de trælse mønster, en periode pustervig sæbebobler mens der blev skiftet ble, vi har også skiftet pusle sted. Medbragt en bog, sunget sange osv. Måske der var en ide?

Anmeld

18. december 2012

bøllen

Bøllemyr skriver:

Jeg tror også det er helt normalt. Charlie gør det samme i perioder. Når det sker så ændre jeg på hvordan vi pusler, ligesomfår at bryde de trælse mønster, en periode pustervig sæbebobler mens der blev skiftet ble, vi har også skiftet pusle sted. Medbragt en bog, sunget sange osv. Måske der var en ide?

Problemet er at få ham fanget og med :-( han græder og gemmer sig - stritter imod når jeg prøvet at tage ham . har problemer nok med at løfte ham , og kan slet ikke når han stritter imod .

håber du har ret at det er en periode , og det får en ende . Håber ikke det er grundet børnehave start ... 

Anmeld

18. december 2012

2721

bøllen skriver:

Problemet er at få ham fanget og med :-( han græder og gemmer sig - stritter imod når jeg prøvet at tage ham . har problemer nok med at løfte ham , og kan slet ikke når han stritter imod .

håber du har ret at det er en periode , og det får en ende . Håber ikke det er grundet børnehave start ... 

Hmm, jeg plejer at lokke Charlie, Hey bølle, skal vi 2 ikke puste sæbebobler?
Ikke nævne bleen, blot få lokket ham til dig, stik ham plastik pinden og når han så er igang med det. Så går du igang med projekt skift ble.

Jeg tror desværre godt det kunne have med bh start at gøre, det hele er nok lidt overvældende og så er det så bleen, der er blevet ramt. Tror det er meget normalt, Charlie fik også er periode, her da vi flyttede.

Grundet mine arme og håndled har jeg også meget svært ved at kæmpe med ham. Det er SÅ frusterende, at skulle "slås" med dem for som du siger kan de jo ikke rende rundt med lort i røven.

Anmeld

18. december 2012

bøllen

Bøllemyr skriver:

Hmm, jeg plejer at lokke Charlie, Hey bølle, skal vi 2 ikke puste sæbebobler?
Ikke nævne bleen, blot få lokket ham til dig, stik ham plastik pinden og når han så er igang med det. Så går du igang med projekt skift ble.

Jeg tror desværre godt det kunne have med bh start at gøre, det hele er nok lidt overvældende og så er det så bleen, der er blevet ramt. Tror det er meget normalt, Charlie fik også er periode, her da vi flyttede.

Grundet mine arme og håndled har jeg også meget svært ved at kæmpe med ham. Det er SÅ frusterende, at skulle "slås" med dem for som du siger kan de jo ikke rende rundt med lort i røven.

Må Prøve for ved ærlig talt ikke hvordan jeg får det vendt igen - før gik han jo bare med . Fortalte selv når han havde lavet .

det er jo efter start ( frygtede det ville ske ) men ved selvfølge ikke om det kan kædes sammen .

de er jo efterhånden nogle store tunge knægte :-( hvor længe varede det hos jer ??

Anmeld

18. december 2012

2721

bøllen skriver:

Må Prøve for ved ærlig talt ikke hvordan jeg får det vendt igen - før gik han jo bare med . Fortalte selv når han havde lavet .

det er jo efter start ( frygtede det ville ske ) men ved selvfølge ikke om det kan kædes sammen .

de er jo efterhånden nogle store tunge knægte :-( hvor længe varede det hos jer ??

Det kan jeg godt forstå, det er så frusterende og man føler sig SÅ magtesløs, plus jeg hader at skulle være hård på den måde. Men skiftes skal de jo.

I har jo også en iPad, den har jeg også nogle gange brugt i en snæver vending
Sat noget på jeg elsker også ladet ham hygge med det i mens. Men man skal klart ikke nævne ordet bleskift.

Jamen det har taget mellem 1 uge og 14 dage

Anmeld

18. december 2012

bøllen

Bøllemyr skriver:

Det kan jeg godt forstå, det er så frusterende og man føler sig SÅ magtesløs, plus jeg hader at skulle være hård på den måde. Men skiftes skal de jo.

I har jo også en iPad, den har jeg også nogle gange brugt i en snæver vending
Sat noget på jeg elsker også ladet ham hygge med det i mens. Men man skal klart ikke nævne ordet bleskift.

Jamen det har taget mellem 1 uge og 14 dage

Men hvordan får du ham med , for så snart jeg nærmer mig er han smuttet :-( og er i tvivl om jeg kan lokke ham ... Han lugter med garanti lunten 

og tror under ingen omstændigheder jeg får ham med frivilligt :-( men det må jo komme an på en prøve .

for puslepladsen er i modsatte ende af huset .

hmm det har stået på længere end det - håber det vender i juleferien . 

Anmeld

18. december 2012

2721

bøllen skriver:

Men hvordan får du ham med , for så snart jeg nærmer mig er han smuttet :-( og er i tvivl om jeg kan lokke ham ... Han lugter med garanti lunten 

og tror under ingen omstændigheder jeg får ham med frivilligt :-( men det må jo komme an på en prøve .

for puslepladsen er i modsatte ende af huset .

hmm det har stået på længere end det - håber det vender i juleferien . 

Kan jeg ringe?

Anmeld

18. december 2012

Clisolka

bøllen skriver:

Min dreng på 3 år er begyndt på, at han IKKE vil skiftes. Han har desværre ingen interesse i toilet eller potte 

Kort før han startede i børnehave (d 1/11) var han begyndt at komme så snart han havde lavet og ville skiftes. Men nu efter start græder han, flygter og sige : lad så være nu  

Hvad sker der lige ?? Er det en normal periode , havde endelig håbet om et lille tegn på blefri 

Den periode har vi også herhjemme med Isabella på 2 år  Ooooooi den må meget gerne snart slutte - den anden dag gemte hun sig under vores seng fordi hun absolut ikke ville have skiftet ble 

Anmeld

18. december 2012

bøllen

Bøllemyr skriver:

Kan jeg ringe?

Har ikke set det før nu fik gæster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.