Ked af det ved bleskiftning :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.116 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. december 2012

bøllen

Min dreng på 3 år er begyndt på, at han IKKE vil skiftes. Han har desværre ingen interesse i toilet eller potte 

Kort før han startede i børnehave (d 1/11) var han begyndt at komme så snart han havde lavet og ville skiftes. Men nu efter start græder han, flygter og sige : lad så være nu  

Hvad sker der lige ?? Er det en normal periode , havde endelig håbet om et lille tegn på blefri 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

bøllen

wauuu 31 visninger og ikke 1 svar

Anmeld

18. december 2012

Janni.

Jeg tror det kan være en reaktion på at han er ved at være meget selvstændig, og måske en reaktion på skiftet fra dp til børnehave.

Håber det snart vender for jer.

Anmeld

18. december 2012

bøllen

Janni. skriver:

Jeg tror det kan være en reaktion på at han er ved at være meget selvstændig, og måske en reaktion på skiftet fra dp til børnehave.

Håber det snart vender for jer.

Håber jeg også havde håbet blefri var på vej - nu er det så helt anden grøft

Og han skal jo ikke gå rundt med L... i bleen , men hold op en kamp det er

Anmeld

18. december 2012

B&J

Jeg tror det er meget alm siden daniel var 1½ har han svinget til at sige nu har jeg lavet men ak nej så går der et stykke tid så stopper han, og han VIL HELLER IKKE HA SKIFTET BLE det er lige som gift man giver ham på..... men ja ble får han da på for han viser heller ingen tegn på wc selv om det startede han på også da han var 1½år og i små perioder har vi dog fået ham på wc hvor han vil selv men nu næææ nej så tror det er helt alm, og ved de regere lidt mere på det er klart fordi der sker en masse nyt

håber snart det kommer igen

Anmeld

18. december 2012

bøllen

B&J skriver:

Jeg tror det er meget alm siden daniel var 1½ har han svinget til at sige nu har jeg lavet men ak nej så går der et stykke tid så stopper han, og han VIL HELLER IKKE HA SKIFTET BLE det er lige som gift man giver ham på..... men ja ble får han da på for han viser heller ingen tegn på wc selv om det startede han på også da han var 1½år og i små perioder har vi dog fået ham på wc hvor han vil selv men nu næææ nej så tror det er helt alm, og ved de regere lidt mere på det er klart fordi der sker en masse nyt

håber snart det kommer igen

Håber du har ret og at det vender igen , ville jo gerne knægten blev renlig inden skole alderen 

Hi hi havde sådan håbet det var et tegn på vej , da han aldrig før har sagt han havde lavet

Anmeld

18. december 2012

Janni.

bøllen skriver:

Håber jeg også havde håbet blefri var på vej - nu er det så helt anden grøft

Og han skal jo ikke gå rundt med L... i bleen , men hold op en kamp det er

Kan jeg snildt forestille mig. Han er jo efterhånden også en stor dreng.

Her er det også en kamp når han har lavet stort.

Anmeld

18. december 2012

B&J

bøllen skriver:

Håber du har ret og at det vender igen , ville jo gerne knægten blev renlig inden skole alderen 

Hi hi havde sådan håbet det var et tegn på vej , da han aldrig før har sagt han havde lavet

det håbede jeg også da daniel begynde med alt det sjov der men ak nej...

og ja bare de er renlige inden de skal i skole men mon ikke det kommer

Anmeld

18. december 2012

bøllen

Janni. skriver:

Kan jeg snildt forestille mig. Han er jo efterhånden også en stor dreng.

Her er det også en kamp når han har lavet stort.

Det jo lige det  men mon ikke det vender igen 'Jo trist han græder hjerteskrærrende

Anmeld

18. december 2012

bøllen

B&J skriver:

det håbede jeg også da daniel begynde med alt det sjov der men ak nej...

og ja bare de er renlige inden de skal i skole men mon ikke det kommer

Det håber jeg ski også gerne senest sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.