ej men helt ærligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.386 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. december 2012

TNBC

En kvinde der har boet i Danmark i mere end 10år er blevet udvist af danmark fordi hun ikke har haft fast arbejde i 12måneder, hun var på barsel og skulle være startet på arbejde i går, men der kan hun ikke ffordi hun er blevet udvist..
Det synes jeg er groteskt.. Det er bare ikke i orden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Lotus86

Mon ikke der ligger noget mere bag? Synes det lyder lidt usandsynligt..??

Anmeld

18. december 2012

TeamRocket

Der må jo være noget mere i den historie, man bliver ikke bare sådan lige udvist.

Anmeld

18. december 2012

TNBC

Lotus86 skriver:

Ik ud fra artiklen ellers læser jeg dårligt.
http://ekstrabladet.dk/nationen/article1886056.ece

Anmeld

18. december 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Yurie skriver:

En kvinde der har boet i Danmark i mere end 10år er blevet udvist af danmark fordi hun ikke har haft fast arbejde i 12måneder, hun var på barsel og skulle være startet på arbejde i går, men der kan hun ikke ffordi hun er blevet udvist..

Har os læst det, det er virkeligt grotesk!

Men at stå i byen, og råbe 'død over danmark', dét er okay, men at føde børn/barn og ha' barsel, nej det sgu ikk okay
Underlig verden vi lever i ..

Anmeld

18. december 2012

TNBC

Olivia's Moar skriver:

Har os læst det, det er virkeligt grotesk!

Men at stå i byen, og råbe 'død over danmark', dét er okay, men at føde børn/barn og ha' barsel, nej det sgu ikk okay
Underlig verden vi lever i ..

Ja det er det. Og hun har jo et arbejde hun må bare ikke starte på det.

Anmeld

18. december 2012

Lotus86

Kan godt se at det fremstår sådan af artiklen, men det er Ekstra Bladet, tror ikke altid man skal stole 100% på hvad de skriver.

Men hvis det forholder sig sådan som det står, så håber jeg det "blot" er en fejl, der forhåbentligt bliver rettet op på, for det giver jo ingen mening at hun skal smides ud af landet med mand, barn og job her.

Anmeld

18. december 2012

Fenja09

Yurie skriver:

Hvis EB vælger at fortælle den "sande historie", hvilket jeg tror på efter ALLE de andre historier der er kommet med folk der er blevet udvist, ja så kan jeg kun sige at det er skammeligt.

For nogle dage siden i Nyhederne fortalte de om en mor og datter der skulle udvises til Thailand fordi morens mand var død af kræft ( en dansk mand) og så mente myndighederne ikke at de længere havde et tilhørsforhold til DK. Det er simpelthen svineri.

Som en anden skriver kan man undre sig over at muslimske ekstremister må og frit tilgængeligt kan udbrede deres holdninger til død over demokrati, give terrortrusler osv.

Man undres...

/Fenja

Anmeld

18. december 2012

Ccamilla

Lotus86 skriver:

http://politiken.dk/indland/ECE1845973/hoejtuddann et-noerrebro-mor-udvist-efter-ti-aar-i-danmark/

Anmeld

18. december 2012

Ccamilla

TeamRocket skriver:

Der må jo være noget mere i den historie, man bliver ikke bare sådan lige udvist.

http://politiken.dk/indland/ECE1845973/hoejtuddann et-noerrebro-mor-udvist-efter-ti-aar-i-danmark/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.