Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
**Ønskebabyen skriver: Ja det har du ret i. Er bare så ked over at den imorgen er en uge forsinket - det har den ALDRIG været før..
Ja det har du ret i. Er bare så ked over at den imorgen er en uge forsinket - det har den ALDRIG været før..
Det kan jeg godt forstå.
Der er så meget at vente på, og gider da bestemt ikke vente på DET
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Det kan jeg godt forstå. Der er så meget at vente på, og gider da bestemt ikke vente på DET
**Ønskebabyen skriver: Nej nemlig.. Synes jeg har ret ondt i lænden hertil aften, så mon det kan være den dumme mens der kommer snigende..
Nej nemlig.. Synes jeg har ret ondt i lænden hertil aften, så mon det kan være den dumme mens der kommer snigende..
Håber den er kommet i løbet af natten eller her til morgen
**Ønskebabyen skriver: Hej pigerMin mens kom en uge over tid sidste månede hvor vi fik at vide at vores første ICSI forsøg ikke lykkedes.Jeg vidste godt at crinonen kunne udskyde mens, og at det vart helt normalt.Jeg forventede den næste mens i Fredags den 14/12 men den er stadig ikke kommet. Jeg fik at vide af klinikken at hvis min men svar regelmæssig inden forsøget ville den også være det bagefter, men det passer da ingensteder?? Jeg var til scanning den 26/11 fordi vi var blevet oplyst at vi kunne bruge vores fryseæg nu, hvilken ikke var korrekt. Men der sagde lægen at hun ikke kunne se nogen tegn på ÆL indenfor de nærmeste dage, og jeg skulle jo have haft ÆL omkring den 30/11.Jeg er simpelthen så forvirret! En siger noget, imens en siger noget andet!
Hej pigerMin mens kom en uge over tid sidste månede hvor vi fik at vide at vores første ICSI forsøg ikke lykkedes.Jeg vidste godt at crinonen kunne udskyde mens, og at det vart helt normalt.Jeg forventede den næste mens i Fredags den 14/12 men den er stadig ikke kommet. Jeg fik at vide af klinikken at hvis min men svar regelmæssig inden forsøget ville den også være det bagefter, men det passer da ingensteder?? Jeg var til scanning den 26/11 fordi vi var blevet oplyst at vi kunne bruge vores fryseæg nu, hvilken ikke var korrekt. Men der sagde lægen at hun ikke kunne se nogen tegn på ÆL indenfor de nærmeste dage, og jeg skulle jo have haft ÆL omkring den 30/11.Jeg er simpelthen så forvirret! En siger noget, imens en siger noget andet!
Nessie skriver: Håber den er kommet i løbet af natten eller her til morgen
**Ønskebabyen skriver: Det er den ikke, ikke engang et lille tegn er der på den skulle være på vej.. Tog en test til morgen som self er negativ..
Det er den ikke, ikke engang et lille tegn er der på den skulle være på vej.. Tog en test til morgen som self er negativ..
Mystisk, jeg håberat der snart sker noget
Nessie skriver: Mystisk, jeg håberat der snart sker noget
**Ønskebabyen skriver: FINALLY! Nu er den der.... (av )Så nu glæder jeg mig sindsygt til at ringe til klinikken efter nytår, og så skal jeg starte nedregulering d. 12/1
FINALLY! Nu er den der.... (av )Så nu glæder jeg mig sindsygt til at ringe til klinikken efter nytår, og så skal jeg starte nedregulering d. 12/1
Det var da på tide
Så kan du endelig komme videre
Nessie skriver: Det var da på tide Så kan du endelig komme videre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128