Forsinket mens efter ICSI behandling??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

Nessie

**Ønskebabyen skriver:

Ja det har du ret i. Er bare så ked over at den imorgen er en uge forsinket - det har den ALDRIG været før..

Det kan jeg godt forstå.

Der er så meget at vente på, og gider da bestemt ikke vente på DET

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Det kan jeg godt forstå.

Der er så meget at vente på, og gider da bestemt ikke vente på DET

Nej nemlig.. Synes jeg har ret ondt i lænden hertil aften, så mon det kan være den dumme mens der kommer snigende..

Anmeld

21. december 2012

Nessie

**Ønskebabyen skriver:

Nej nemlig.. Synes jeg har ret ondt i lænden hertil aften, så mon det kan være den dumme mens der kommer snigende..

Håber den er kommet i løbet af natten eller her til morgen

Anmeld

21. december 2012

La´chrissen

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger

Min mens kom en uge over tid sidste månede hvor vi fik at vide at vores første ICSI forsøg ikke lykkedes.Jeg vidste godt at crinonen kunne udskyde mens, og at det vart helt normalt.

Jeg forventede den næste mens i Fredags den 14/12 men den er stadig ikke kommet. Jeg fik at vide af klinikken at hvis min men svar regelmæssig inden forsøget ville den også være det bagefter, men det passer da ingensteder??
Jeg var til scanning den 26/11 fordi vi var blevet oplyst at vi kunne bruge vores fryseæg nu, hvilken ikke var korrekt. Men der sagde lægen at hun ikke kunne se nogen tegn på ÆL indenfor de nærmeste dage, og jeg skulle jo have haft ÆL omkring den 30/11.
Jeg er simpelthen så forvirret!

En siger noget, imens en siger noget andet!

Min cyklus er også vildt mærkelig efter mit sidste forsøg i juni og fryseforsøget i September. Hvor de mente jeg havde en cyklus på 42 dage. Her omkring 1. December fik jeg min mens efter en ægløsning og nu føles den rigtig igen :-

Anmeld

21. december 2012

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Håber den er kommet i løbet af natten eller her til morgen

Det er den ikke, ikke engang et lille tegn er der på den skulle være på vej.. Tog en test til morgen som self er negativ..

Anmeld

22. december 2012

Nessie

**Ønskebabyen skriver:

Det er den ikke, ikke engang et lille tegn er der på den skulle være på vej.. Tog en test til morgen som self er negativ..

Mystisk, jeg håberat der snart sker noget

Anmeld

23. december 2012

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Mystisk, jeg håberat der snart sker noget

FINALLY! Nu er den der.... (av )

Så nu glæder jeg mig sindsygt til at ringe til klinikken efter nytår, og så skal jeg starte nedregulering d. 12/1

Anmeld

24. december 2012

Nessie

**Ønskebabyen skriver:

FINALLY! Nu er den der.... (av )

Så nu glæder jeg mig sindsygt til at ringe til klinikken efter nytår, og så skal jeg starte nedregulering d. 12/1

Det var da på tide

Så kan du endelig komme videre

Anmeld

26. december 2012

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Det var da på tide

Så kan du endelig komme videre

Jaa Det er dejligt endelig at have en dato for opstart på næsesprayen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.