Forsinket mens efter ICSI behandling??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.012 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. december 2012

**Ønskebabyen

Hej piger

Min mens kom en uge over tid sidste månede hvor vi fik at vide at vores første ICSI forsøg ikke lykkedes.Jeg vidste godt at crinonen kunne udskyde mens, og at det vart helt normalt.

Jeg forventede den næste mens i Fredags den 14/12 men den er stadig ikke kommet. Jeg fik at vide af klinikken at hvis min men svar regelmæssig inden forsøget ville den også være det bagefter, men det passer da ingensteder??
Jeg var til scanning den 26/11 fordi vi var blevet oplyst at vi kunne bruge vores fryseæg nu, hvilken ikke var korrekt. Men der sagde lægen at hun ikke kunne se nogen tegn på ÆL indenfor de nærmeste dage, og jeg skulle jo have haft ÆL omkring den 30/11.
Jeg er simpelthen så forvirret!

En siger noget, imens en siger noget andet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

-Sigrid-

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger

Min mens kom en uge over tid sidste månede hvor vi fik at vide at vores første ICSI forsøg ikke lykkedes.Jeg vidste godt at crinonen kunne udskyde mens, og at det vart helt normalt.

Jeg forventede den næste mens i Fredags den 14/12 men den er stadig ikke kommet. Jeg fik at vide af klinikken at hvis min men svar regelmæssig inden forsøget ville den også være det bagefter, men det passer da ingensteder??
Jeg var til scanning den 26/11 fordi vi var blevet oplyst at vi kunne bruge vores fryseæg nu, hvilken ikke var korrekt. Men der sagde lægen at hun ikke kunne se nogen tegn på ÆL indenfor de nærmeste dage, og jeg skulle jo have haft ÆL omkring den 30/11.
Jeg er simpelthen så forvirret!

En siger noget, imens en siger noget andet!

Hvad med at tage en test?

Anmeld

18. december 2012

**Ønskebabyen

-Sigrid- skriver:

Hvad med at tage en test?

Det kunne jeg også gøre, men orker ikke skuffelsen bagefter

Anmeld

18. december 2012

**Ønskebabyen

18. december 2012

dina1980

hejsa, jeg har det samme problem, fik icsi i oktober og fik mens den 1 november, jeg venter stadig på den skal  komme og på torsdag er det 7 uger siden og var ved lægne i dag og fik testet, men negativ, han sagde til mig at det normalt efter alle de homoner og det vi har været igennem, men gud hvor er det virkelig træls, har haft menssmerter i 18 dage nu, og min mens plejer at kommer meller dag 33 og 35. så du er ikke alene.

Anmeld

18. december 2012

**Ønskebabyen

dina1980 skriver:

hejsa, jeg har det samme problem, fik icsi i oktober og fik mens den 1 november, jeg venter stadig på den skal  komme og på torsdag er det 7 uger siden og var ved lægne i dag og fik testet, men negativ, han sagde til mig at det normalt efter alle de homoner og det vi har været igennem, men gud hvor er det virkelig træls, har haft menssmerter i 18 dage nu, og min mens plejer at kommer meller dag 33 og 35. så du er ikke alene.

Det er bare ekstra træls, når man på klinikken får at vide at hvis man havde reglmæssig mens inden forsøget, ville man også have det efter.. Min cyklus plejer at være 28-29 dage..

Anmeld

20. december 2012

Nessie

Jeg har aldrig haft problemer med at mens blev regelmæssig igen, hverken efter aborter eller hormonbehandlinger.

Hvis den stadig ikke er dukket op i mogen, så ring til klinikken, inden de går på juleferie

Anmeld

20. december 2012

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Jeg har aldrig haft problemer med at mens blev regelmæssig igen, hverken efter aborter eller hormonbehandlinger.

Hvis den stadig ikke er dukket op i mogen, så ring til klinikken, inden de går på juleferie

Okay. Men hvad kan klinikken gøre ved det?
Den er stadig ikke kommet, og synes ikke der som sådan er tegn til den sal komme

Anmeld

20. december 2012

Nessie

**Ønskebabyen skriver:

Okay. Men hvad kan klinikken gøre ved det?
Den er stadig ikke kommet, og synes ikke der som sådan er tegn til den sal komme

Ingenting, udover at de måske vil tjekke dig igen.
Tænkte bare at der var længe at vente til at kunne kontakte dem ellers

Anmeld

20. december 2012

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Ingenting, udover at de måske vil tjekke dig igen.
Tænkte bare at der var længe at vente til at kunne kontakte dem ellers

Ja det har du ret i. Er bare så ked over at den imorgen er en uge forsinket - det har den ALDRIG været før..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.