Hvor mange herinde ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

Rockertand

Jeg er himmelråbende glad for, at alle mine 3 børn har den samme far, og at vores børn vokser op i et helt konservativt hjem med trygge familieforhold uden drama - vi er i mindretal i vores samfund, der er rigtig mange, der har 2 eller flere fædre til deres børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Moma

2 børn - 1 far

Anmeld

18. december 2012

Tvebakken

Alle mine 3 børn har samme far.

Jeg er faktisk blevet mødt med spørgsmålet temmelig mange gange, fordi de 2 store er 6 og 8 år ældre end den sidste. Så går folk åbenbart ud fra, at det er fordi jeg har skiftet manden ud, og så får en ny med den nye mand.
Men nej - samme mand til dem alle 3, og bliver det også til den sidste, hvis vi skal have en mere..

Anmeld

18. december 2012

serinasmor

Har kun 1

men skulle jeg have en mere ville det blive med den samme far

Anmeld

18. december 2012

DitteFisk

Har en dejlig dreng med en anden far. Det gik ikke, og nu venter jeg en pige med ny far, og DET går - det ved jeg men skal heller ikke have flere børn. 

Anmeld

18. december 2012

DitteFisk

Rockertand skriver:

Jeg er himmelråbende glad for, at alle mine 3 børn har den samme far, og at vores børn vokser op i et helt konservativt hjem med trygge familieforhold uden drama - vi er i mindretal i vores samfund, der er rigtig mange, der har 2 eller flere fædre til deres børn.

Kan godt forstå du er glad for det - jeg ville da også ønske det var en mulighed for os. Hold op det har været et nederlag.. og synes næsten det er lidt flovt at have 2 børn med to forskellige fædre.. Men det kunne ikke være anderledes. Jeg ville jo heller ikke blive i et forhold, hvor kærligheden ikke var eksisterende mere (og manden havde nogle voksende problematikker, som jeg ikke kunne blive ved med at abstrahere fra), så jeg er himmelråbende glad for min tilværelse som dem er nu - uanset. 

Anmeld

18. december 2012

lhn89

Jeg har en datter (og en søn til januar) med den samme far 

Anmeld

18. december 2012

henh01

Jeg har snart 3 børn med 2 forskellige og jeg er himmelråbende glad for at der er en anden far til mine (snart) 2 små Vi lever et meget trygt, kærligt og forudsigeligt familieliv uden drama selvom der er 2 fædre.

Anmeld

18. december 2012

LR85

MorDk skriver:

Jeg har 2 børn og De har samme far ♥

Det samme her 

Anmeld

18. december 2012

NinaNymannMadsen

2 piger med samme far.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.