Anonym skriver:
Ja, mange vil nok tænke at det var et underligt spørgsmål...
Men skriver fordi at jeg havde en oplevelse om dette i går.
Jeg havde lige været i bad, imens min kæreste pusler vores barn på snart 1½ år. Jeg går hen til dem, hvor jeg har håndklæde rundt om maven, mens mine bryster ikke er dækket. Min datter trykker så på min brystvorte og griner helt vild. Jeg bliver meget forlegen for gemmer mine bryster i håndklædet.
Tænkte bagefter hvorfor jeg blev så forlegen, for jeg har jo ammet min datter i 9 mdr hvor det var hendes forsyning til mad. Men nu hvor jeg ikke længere ammer, skal det så være noget forbundt, fordi bryster også forbindes med noget seksuelt?
Ja, det var bare nogle tanker herfra...
Hehe... ja. de søde små... de er så nysgerrige... og hjemme hos os, må vores datter gerne røre ved mine bryster, selvfølgelig med måde.. Hun kigger og rør, og griner også ad dem, men tror måske det er fordi hun kan erindre et eller andet.... hun har sågar prøvet at putte brystvorten i munden, og det rør mig ikke..
jeg bliver hverken forlegen eller sur eller noget andet, for hvordan skal hun vide, at det ikke er normalt mere..? Hun blev ammet til hun var 1 år, så noget ma da hænge ved - jeg mener - de kan vel huske et eller andet med de bryster der.... haha..
Jeg synes det er naturligt, at børn kigger og peger, og piller lidt.... men fx trusseområdet er no-go - og der har hun jo heller ikke spenderet tid, andet end da hun kom til verden, så der har hun jo ikke noget at gøre, det ville jeg synes var langt over grænsen... men brysterne.. tjaaa.. jeg er ligeglad... hehe..