stakkels svigermor :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2012

TeamRocket

Sikke nogle møgunger! Inkl din kæreste må jeg indrømme jeg tænker. Hvordan i alverden er det dog de behandler deres mor? Deres MOR for guds skyld! Se at få banket lidt fornuft ind i din kæreste og snak med din mor, ingen skal sidde alene juleaften. Godt du er i familien! Og glædelig jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Håber inderligt at du snakker med din mor og svigermor om at holde jul sammen, for hvor er det synd for svigermor! 

Herhjemme er det svigerfar der skal sidde alene, og han har selv sagt nej tak til at være sammen med min kæreste, mig og min familie. 

jeg vil også snakke med min mor om det idag. for synes det er så synd for min svigermor

hvordan kan det være, din svigerfar har sagt nej til at være ved jer?

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Sikke nogle møgunger! Inkl din kæreste må jeg indrømme jeg tænker. Hvordan i alverden er det dog de behandler deres mor? Deres MOR for guds skyld! Se at få banket lidt fornuft ind i din kæreste og snak med din mor, ingen skal sidde alene juleaften. Godt du er i familien! Og glædelig jul

synes heller ikke, de kan være det bekendt!
men min kæreste har også ondt af sin mor, og er ekstremt sur på sine søskende. derfor vil han gerne sidde ved hende juleaften, hvor de bare er de to.. men alligevel vil han ikke. 

jeg bad ham snakke med sin mor om, hvad hun vil. hun har nemlig en rigtig god kollega, hun tilbringer meget tid sammen med, som hun måske holder jul ved - vi ved det ikke. men har bedt ham finde ud af det, for hun skal  ikke sidde alene!

i går overvejede jeg selv at "droppe" min familie juleaften, og sidde ved min svigermor. 

-glædelig jul til dig også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.