Ej, altså jeg bliver da helt forbavset over din holdning.
Jeg kender jo kun det du skriver her. Men for søren da. I tre forskellige debatter vil du/i gerne have svigerfars hjælp, men at der er så meget galt fra svigerfars side.
Men hvor møder i dem selv på midten? Det kan jeg ikke rigtig se.
Mht. gaven i den ene debat, så er i fælles om en gave, i min verden betyder det at man betaler 50/50(eller tæt på) til gaven. Ellers er i jo ikke reelt fælles.
Og mht. bankkontoen, så vil i gerne have hans hjælp hvis i ikke lige selv kan, men når han så (hjælper jer) med at overføre til ham selv er det ikke i orden.
Og i denne debat fortæller du at i er AFHÆNGIGE af deres hjælp for at jeres hverdag kan hænge sammen. Men du gider kun besøge dem når det er nødvendigt. Hvor er taknemmeligheden henne? Ja, selvfølgelig er det for børnenes og svigernes egen skyld. Men det er immervæk allermest for jeres skyld da jeres hverdag ellers ikke hænger sammen.
Hvis du vil have dig en hjælper der kan gøre alt 100% som du vil have det og ikke stille modkrav må du købe dig til en hjælper i stedet for at bruge svigerfar. I må tage det sure med det søde og som jeg ser det her er begge sider vist lige "sure"/søde.
Lær at klare jer selv eller tag svigerfar som han er!
Måske lidt hårdt skrevet men tro mig det er kærligt ment. Dine børn har ikke glæde af at jeres forhold er så køligt - tværtimod, de kan altså også godt mærke det.
Anmeld