Holder pause..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. december 2012

Anonym trådstarter

Bare ROLIG - holder IKKE pause fra Baby.dk (det er jo MIT fristed).. Men holder pause fra MINE SVIGERFORÆLDRE.. Er ved at få kuk af dem  desværre bor vi virkelig tæt på hinanden, julen skal holdes ved dem, og efter nytår får jeg nye arbejdstider, så vi har brug for Deres hjælp til afhentning/passning. Men har BESLUTTET mig for at KUN være sammen med dem, når det KRÆVES (for det skal ikke gå udover min datter og Deres forhold)..

Men er kun sammen med dem, når der kræves - og har lovet mig selv at smile og tage den med ro - men samtidige heller ikke finde mig i alt..

Ville ikke noget med denne tråd - have bare brug FOR AT KOMME UD MED MINE TANKER..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Troldemommi

Hvad er det dog de gør som er så slemt at du ligefrem får kuk af dem? 

Syntes det lyder lidt mærkeligt at du accepterer dem fordi i har brug for dem, men ellers ikke vil være sammen med dem.

Monica  

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

Hvad er det dog de gør som er så slemt at du ligefrem får kuk af dem? 

Syntes det lyder lidt mærkeligt at du accepterer dem fordi i har brug for dem, men ellers ikke vil være sammen med dem.

Monica  

Kolde sms'er hvor man kan se at svigerfar f.eks. er småsur på en (han bliver nem fornærmet).. Han kalder min mand for fedberg (han er ikke tyk eller noget) Han blander sig i vores økonomi, og skal altid blande sig når vi har købt noget. Han retter på mig, når jeg har sagt noget til vores datter.. Han kommer altid med dumme kommentar noget jeg siger noget til andre. Sidste år vandt vi en rejse, og vi tog afsted - han blev sur over vi tog afsted, han mente ikke at vi have råd (vi skulle kun betale mad = 3 x morgenmad,  2 x frokost og 2 x middag)..Han siger aldrig farvel, og når han så endelig gør, er det med ryggen til og i sur tone.. Alt skal gøres på hans måde, ellers bliver han børnefornærmet.. Og meget mere..

Er nød til at accepter dem, da vi ikke kan få hverdagene til at hænge sammen uden Deres pasning/afhentning..

Anmeld

17. december 2012

Troldemommi

Anonym skriver:

Kolde sms'er hvor man kan se at svigerfar f.eks. er småsur på en (han bliver nem fornærmet).. Han kalder min mand for fedberg (han er ikke tyk eller noget) Han blander sig i vores økonomi, og skal altid blande sig når vi har købt noget. Han retter på mig, når jeg har sagt noget til vores datter.. Han kommer altid med dumme kommentar noget jeg siger noget til andre. Sidste år vandt vi en rejse, og vi tog afsted - han blev sur over vi tog afsted, han mente ikke at vi have råd (vi skulle kun betale mad = 3 x morgenmad,  2 x frokost og 2 x middag)..Han siger aldrig farvel, og når han så endelig gør, er det med ryggen til og i sur tone.. Alt skal gøres på hans måde, ellers bliver han børnefornærmet.. Og meget mere..

Er nød til at accepter dem, da vi ikke kan få hverdagene til at hænge sammen uden Deres pasning/afhentning..

Har i snakket med dem om det, de ting du nævner er jo ting der for at sige det ærligt ikke rager dem.

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Har i snakket med dem om det, de ting du nævner er jo ting der for at sige det ærligt ikke rager dem.

Op til flere gange - men må ærligt sige, at efter 6 års ægteskab, så har jeg opgivet dem  

Igår fik jeg en sms fra svigermor, hvor der bl.a. stod: Er du sur over noget?? Du virker meget kort for hovedet for tiden..

Skrev tilbage: At jeg ikke synes at jeg var kort for hovedet, i hvert fald ikke den eneste, vist det var. Og så skrev jeg hvad svigerfar havde skrevet til mig dagen før.

Hun skrev tilbage: ok

Og så hørte jge ikke mere..

Deres svar er altid: Ok 

Selv når jeg skriver om hvordan det går, hvordan vores datter har det. Selv da jeg for 3 år siden fik nyt job var svaret: Ok - det var da godt..

Anmeld

17. december 2012

Troldemommi

Anonym skriver:

Op til flere gange - men må ærligt sige, at efter 6 års ægteskab, så har jeg opgivet dem  

Igår fik jeg en sms fra svigermor, hvor der bl.a. stod: Er du sur over noget?? Du virker meget kort for hovedet for tiden..

Skrev tilbage: At jeg ikke synes at jeg var kort for hovedet, i hvert fald ikke den eneste, vist det var. Og så skrev jeg hvad svigerfar havde skrevet til mig dagen før.

Hun skrev tilbage: ok

Og så hørte jge ikke mere..

Deres svar er altid: Ok 

Selv når jeg skriver om hvordan det går, hvordan vores datter har det. Selv da jeg for 3 år siden fik nyt job var svaret: Ok - det var da godt..

Ok

Anmeld

17. december 2012

Miss Kat

Monica P skriver:

Ok

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Ok

Jamen tak for dit ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.