Jeg sender dig en masse krammer,
ved du hvad DU ER STÆRK selv om det er svært af se, da jeres første barn havde mest brug for en stærk person var du der, også kommer alt det hårdt bagefter alle tankerne JAMEN ALT! og klart du så går 5 skridt tilbage i dit liv og du ender i et helvede.....
livet er møg hammer svært og især når man har angst, jeg har endelig også fået papir på jeg har en svær grad af angst og min psykolog har hjulpet mig rigtigt meget...
jeg er meget meget bange for at dø jeg tænker på det min 5gange om dagen hvis nu
, jeg er en der har kontrold over alt og tænk hvis jeg skulle slippe den kontrold, hvad så med min søn hvad så med min kæreste hvad med min familie..... hvis jeg bare ser en film og der er en der dør så pisker tårne frem det er så forbandet....
jeg snakker tit med min kæreste om alle de ting han siger han forstår det og jeg tror ham virkelig men han takler tingene på en helt anden måde han jeg gør, og der for føler jeg også nogle gange han er ligeglad men det ved jeg han ikke er for hvis lortet virkelig brander på for mig jamen så er han der også 110%...
det er virkelig svært for din kæreste også han har været meget igennem og tænker over mange ting og hans måde er nok at koble af overe en computer du er evt ikke sikker på at han har en deperation????
men hold da op i har været meget igennem også, og klart man har lov til at skrige og især om hjælp kroppen kan ikke altid det hele... og alt det du har været igennem kommer streesen og angsten desværre.... min angst for mennesker er goså blevet større med tiden, den er svær især når jeg søger job, for er bange for folk bare syntes jeg er latterlig og jeg ingen ting gider
....
men hvor er det vidunderligt jeres datter er 3år
jeg håber af hele mit hjerte at du kommer igennem det her og det kan du for du har en god hjælp, jeg håber en dag du kan trænke lidt ind til din kæreste omkring det hele og evt se om han har brug for hjælp
håber alle tingene giver en mening og det ikke er for rodet
Anmeld