Lilje lavede julegave, jeg afsluttede :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

Storgaard & Lillegaard

VIPpigen skriver:

Lilje har lavet julegave, hun har malet på 6 lærreder, som jeg hurtigt efter lige glattede ud, senere malede over, og nu har jeg på de 2 af dem overført billeder af banditten.

jeg vil næsten ikke af med dem igen, men julegave skal moster, og oldemor og oldefar jo have, så dette er til dem. Jeg elsker dem simpelthen

og så er hun jo meget kunstnerisk min lille banditt hvis jeg selv skal sige det... Hihi

Hvor er det blevet flot
Hvordan har du overført billedet? Hvergang jeg gør det går det galt nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

VIPpigen

Storgaard & Lillegaard skriver:

Hvor er det blevet flot
Hvordan har du overført billedet? Hvergang jeg gør det går det galt nemlig

Tak. Jamen jeg købte noget der hedder art medium i en lokal hobbyforretning. Så har jeg revet papiret godt af, så jeg får bløde kanter ret tæt ind ved billedet. Ligger billedet på maleriet, og lader det tørre i mindst 24 timer. Når det er tørt tager jeg den bløde side af en grydesvamp og dupper forsigtigt med lidt vand, nulre det første lag af, og lader det tørre. Så dupper jeg fingeren på svampen og nulre det ligeså stille af med de fugtige fingre. 

jeg fandt selv ud af at det var lidt vigtigt at billedet fik lov at tørre lidt en gang i mellem, så er chancen for at nulre billedet med af ikke så stort.

ved ikke om det var til at forstå??

Anmeld

18. december 2012

VNB

VIPpigen skriver:

Lilje har lavet julegave, hun har malet på 6 lærreder, som jeg hurtigt efter lige glattede ud, senere malede over, og nu har jeg på de 2 af dem overført billeder af banditten.

jeg vil næsten ikke af med dem igen, men julegave skal moster, og oldemor og oldefar jo have, så dette er til dem. Jeg elsker dem simpelthen

og så er hun jo meget kunstnerisk min lille banditt hvis jeg selv skal sige det... Hihi

ej hvor er den bare fin!! mega god idé. 

kan godt forstå hvis du har helt svært ved at give dem væk... men jeg er helt sikker på at de kommer til at vække stor glæde hos modtagerne! 

Anmeld

18. december 2012

VIPpigen

VNB skriver:

ej hvor er den bare fin!! mega god idé. 

kan godt forstå hvis du har helt svært ved at give dem væk... men jeg er helt sikker på at de kommer til at vække stor glæde hos modtagerne! 

Tak. håber også modtagerne bliver glade. Har 4 mere som venter på at få billed på, men kan bare ikke lige lave billedet ordentligt, så det kæmper jeg lidt med..... Igen. Hehe. 

Og så syntes jeg det er en lidt anderledes gave at give, det kan jeg rigtig godt li

Anmeld

18. december 2012

Storgaard & Lillegaard

VIPpigen skriver:

Tak. Jamen jeg købte noget der hedder art medium i en lokal hobbyforretning. Så har jeg revet papiret godt af, så jeg får bløde kanter ret tæt ind ved billedet. Ligger billedet på maleriet, og lader det tørre i mindst 24 timer. Når det er tørt tager jeg den bløde side af en grydesvamp og dupper forsigtigt med lidt vand, nulre det første lag af, og lader det tørre. Så dupper jeg fingeren på svampen og nulre det ligeså stille af med de fugtige fingre. 

jeg fandt selv ud af at det var lidt vigtigt at billedet fik lov at tørre lidt en gang i mellem, så er chancen for at nulre billedet med af ikke så stort.

ved ikke om det var til at forstå??

Det var fint til at forstå
Jeg har nemlig købt en lim af en art i panduro hobby som skulle være beregnet til det men jeg får nulret billede af hver gang
Skal der mon et tykt eller tyndt lag på?

Anmeld

18. december 2012

VIPpigen

Storgaard & Lillegaard skriver:

Det var fint til at forstå
Jeg har nemlig købt en lim af en art i panduro hobby som skulle være beregnet til det men jeg får nulret billede af hver gang
Skal der mon et tykt eller tyndt lag på?

Øhh jeg smører bare sådan et jævnt lag på, og skynder at ligge billedet over på, og trykke alle luftbobler ud.

bruger du billeder fra printer, eller kopimaskine??

har læst man ikke skal bruge fra en printer, men en rigtig kopimaskine

Anmeld

18. december 2012

Storgaard & Lillegaard

VIPpigen skriver:

Øhh jeg smører bare sådan et jævnt lag på, og skynder at ligge billedet over på, og trykke alle luftbobler ud.

Jeg brugte dem fra en laser printer som jeg læste det skulle være

Anmeld

18. december 2012

Storgaard & Lillegaard

VIPpigen skriver:

Anmeld

18. december 2012

Storgaard & Lillegaard

VIPpigen skriver:

Anmeld

18. december 2012

Storgaard & Lillegaard

VIPpigen skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.