Lilje lavede julegave, jeg afsluttede :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.565 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. december 2012

VIPpigen

Lilje har lavet julegave, hun har malet på 6 lærreder, som jeg hurtigt efter lige glattede ud, senere malede over, og nu har jeg på de 2 af dem overført billeder af banditten.

jeg vil næsten ikke af med dem igen, men julegave skal moster, og oldemor og oldefar jo have, så dette er til dem. Jeg elsker dem simpelthen

og så er hun jo meget kunstnerisk min lille banditt hvis jeg selv skal sige det... Hihi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

VIPpigen

det andet klan jeg så ikke ligge ind...

Anmeld

16. december 2012

VIPpigen

17. december 2012

KTP86

VIPpigen skriver:

Lilje har lavet julegave, hun har malet på 6 lærreder, som jeg hurtigt efter lige glattede ud, senere malede over, og nu har jeg på de 2 af dem overført billeder af banditten.

jeg vil næsten ikke af med dem igen, men julegave skal moster, og oldemor og oldefar jo have, så dette er til dem. Jeg elsker dem simpelthen

og så er hun jo meget kunstnerisk min lille banditt hvis jeg selv skal sige det... Hihi

Hvor er det nuser  Flot lavet  Jeg er sikker på at familien bliver glade for det! ^^

Anmeld

17. december 2012

M&N

VIPpigen skriver:

Ihh, hvor er den fin.

Anmeld

17. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Super fin! Vh stine

Anmeld

18. december 2012

VIPpigen

KTP86 skriver:

Hvor er det nuser  Flot lavet  Jeg er sikker på at familien bliver glade for det! ^^

Tak. håber også de bliver glade, hun elsker simpelthen at male 

Anmeld

18. december 2012

VIPpigen

BabyWish2012 <3 skriver:

Ihh, hvor er den fin.

Tak. Det er lidt specielt syntes jeg hvertfald

Anmeld

18. december 2012

VIPpigen

StineW79 skriver:

Super fin! Vh stine

Tak. Hun elsker også at male, så det var jo næsten logisk der skulle laves sådan noget

Anmeld

18. december 2012

Storgaard & Lillegaard

VIPpigen skriver:

Hvor er det blevet flot
Hvordan har du overført billedet? Hvergang jeg gør det går det galt nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.