Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kris89 skriver:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Viventerdig skriver: Puha, er godt nok begyndt og blive lidt spændt.. Og så kommer alle de tanker man ellers har været så god til og styre nu her i 2 forsøg .. Er der nu nok æg?? bliver de befrugtet?? skal 2 IVF forsøg være lykkens gang?? bliver vi nogle sinde forældre ?? Osv osv osv Jeg krydser og håber på at, vores over 3 år lange kamp er slut efter dette forsøg Glædelig jul til jer alle
Puha, er godt nok begyndt og blive lidt spændt.. Og så kommer alle de tanker man ellers har været så god til og styre nu her i 2 forsøg .. Er der nu nok æg?? bliver de befrugtet?? skal 2 IVF forsøg være lykkens gang?? bliver vi nogle sinde forældre ?? Osv osv osv Jeg krydser og håber på at, vores over 3 år lange kamp er slut efter dette forsøg Glædelig jul til jer alle
Kris89 skriver: Hvordan går det??
Hvordan går det??
Viventerdig skriver: Jeg har fået lagt 2 topkvalitetsæg op idag .. Lidt snottet, men ellers er det bare skønt Dig??
Jeg har fået lagt 2 topkvalitetsæg op idag .. Lidt snottet, men ellers er det bare skønt Dig??
Kris89 skriver: dejligt jamen jeg venter bare.. håber at kunne komme igang ca. midt januar når mens engang dukker op igen.
dejligt jamen jeg venter bare.. håber at kunne komme igang ca. midt januar når mens engang dukker op igen.
Viventerdig skriver: Krydser for jer .. Uhh den ventetid
Krydser for jer .. Uhh den ventetid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128