Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Viventerdig skriver: Puha, er godt nok begyndt og blive lidt spændt.. Og så kommer alle de tanker man ellers har været så god til og styre nu her i 2 forsøg .. Er der nu nok æg?? bliver de befrugtet?? skal 2 IVF forsøg være lykkens gang?? bliver vi nogle sinde forældre ?? Osv osv osv Jeg krydser og håber på at, vores over 3 år lange kamp er slut efter dette forsøg Glædelig jul til jer alle
Puha, er godt nok begyndt og blive lidt spændt.. Og så kommer alle de tanker man ellers har været så god til og styre nu her i 2 forsøg .. Er der nu nok æg?? bliver de befrugtet?? skal 2 IVF forsøg være lykkens gang?? bliver vi nogle sinde forældre ?? Osv osv osv Jeg krydser og håber på at, vores over 3 år lange kamp er slut efter dette forsøg Glædelig jul til jer alle
Jeg krydser fingre for jer
Kender jo godt alle tankerne, men synes vi skal blive enige om, at vi ved denne tid næste år, sidder med hver vores lille baby
ønsker jer begge held og lykke. Har selv været der så kender følelsen..
krydser alt hvad krydses kan
Nessie skriver: Jeg krydser fingre for jer Kender jo godt alle tankerne, men synes vi skal blive enige om, at vi ved denne tid næste år, sidder med hver vores lille baby
newsence skriver: ønsker jer begge held og lykke. Har selv været der så kender følelsen.. krydser alt hvad krydses kan
Viventerdig skriver: Syntes jeg også vi skal blive rigtig meget enige om tænkte på det idag da jeg pyntede op til jul Og ønsker dig også lige lidt held med imorgen, der får du svar på æggene ikke??
Syntes jeg også vi skal blive rigtig meget enige om tænkte på det idag da jeg pyntede op til jul Og ønsker dig også lige lidt held med imorgen, der får du svar på æggene ikke??
Det ville være så skønt. Så ville alle de dumme tanker, bekymringer og nervøsiteten være væk
Jo, hvis de ringer i morgen inden 8.30, så blev æggene ikke befrugtede, så der er ikke så længe til mere
Nessie skriver: Det ville være så skønt. Så ville alle de dumme tanker, bekymringer og nervøsiteten være væk Jo, hvis de ringer i morgen inden 8.30, så blev æggene ikke befrugtede, så der er ikke så længe til mere
Viventerdig skriver: Det minder lidt som vores tidligere forløb.. Der kunne vi først ringe og få afvide om æggene havde delt sig, 1/2 time inden aftalt ÆO.. Og så var det ellers fuld fart op til klinikken derefter !!!! Jeg krydser for nogle gode æggebasser
Det minder lidt som vores tidligere forløb.. Der kunne vi først ringe og få afvide om æggene havde delt sig, 1/2 time inden aftalt ÆO.. Og så var det ellers fuld fart op til klinikken derefter !!!! Jeg krydser for nogle gode æggebasser
Hvis vi ikke får en opringning i morgen tidlig, så skal vi bare køre derop planmæssigt til kl. 13
Denne omgang behandlinger minder utrolig meget om forløbet med Daniel.
Aborterede, så ingen graviditet, pause, og sidste forsøg var vi lettere desperate. Dér fik vi så også at vide, at vi havde et forsøg mere, hvis det ikke lykkedes. Årstiderne passer med minus 1 måned, tidsmæssigt har det taget samme tid. Det passer 98%, så det er faktisk lidt skræmmende
Nessie skriver: Hvis vi ikke får en opringning i morgen tidlig, så skal vi bare køre derop planmæssigt til kl. 13 Denne omgang behandlinger minder utrolig meget om forløbet med Daniel. Aborterede, så ingen graviditet, pause, og sidste forsøg var vi lettere desperate. Dér fik vi så også at vide, at vi havde et forsøg mere, hvis det ikke lykkedes. Årstiderne passer med minus 1 måned, tidsmæssigt har det taget samme tid. Det passer 98%, så det er faktisk lidt skræmmende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128