kan jeg nægte far adgang til min lejlighed...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

hvad en veninde?
forstår jeg også godt. men så må du forklarer ham at de weekender hvor din datter er hjemme, kan han komme på besøg en time eller to og længere tid den hvor hun er hos sin far.
og forklare ham at møde han uanmeldt op, bliver han ikke lukket ind, for sådan gør i ikke i din familie. basta.. dit hjem, dine regler.

jeg har ingen veninde, har aldrig været en person der god til at holde på mine veninder

det er slet ikke en mulighed før jeg stoler på ham igen.
vil langt heller aftale at mødes et sted til jeg ved hvor jeg har ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

jeg har ingen veninde, har aldrig været en person der god til at holde på mine veninder

det er slet ikke en mulighed før jeg stoler på ham igen.
vil langt heller aftale at mødes et sted til jeg ved hvor jeg har ham.

men du er nød til at fortæl ham det.
men du kan jo ikke altid finde et sted uden larm..
det er ikke let..

Anmeld

16. december 2012

Dorthe1986

Bor dine forældre langt væk? For i kunne måske aftale at mødes der? Et roligt sted for baby og du kan.være tryg.

Anmeld

16. december 2012

anna111

Profilbillede for anna111

altså vis du er utryk ved ham skal du da ikke lade ham komme ind i din lejlighed og du skal da over hovedet ikke sætte din datter et andet sted hend du kan selv vælge hvem der må komme ind i din lejlighed vis han så bliver sur og går til kommunen med det må du jo tage den der fra men de giver ham da heller ikke lov til at komme ind i din lejlighed når i er utrykke ved ham måske over våget samhver men nok ikke før barnet bliver ældre 

jeg syntes da det lyder som en god ide at finde et godt trykt sted hvor i mødes til samhver så han kan se barnet   men gå aldrig på kompromi om din datters trykhed og din ejen for den sags skyld find et trykt ofenligt sted til at mødes når du har født held og lykke her fra 

Anmeld

16. december 2012

Newsence

du bestemmer self. Hvem der kommer ind i dit hjem. Dog skal du uske på at du skal samarbejde med am de næste 18 år. At udvise dårlig samarbejdsevne er det værste du kan gøre. Dette læggger de meget stor vægt på i den nye lov så når barnet når en vis alder kan han brue det som agument.

Bare fordi faren ikke er der dagligt er an ikke en fremmed. Han er far o barnet kan selv med en 10-4 ordning have lige så stor tilknytning til faren som til dig. Det er meget an på det enkelte barn og den enkelte forældre.

At han har været ubehageli over for dig og din datter er self. uacceptabelt men han er det ufødte barns far og derfor skal I to have skabt en forhold vor I respektere hinandens rolle over for barnet og samarbejder, for barnets bedste. Du kan intet gøre. han skal aelf ikke misrøgte jeres fælles barn men ellers.

Mit råd er at I får lavet en skriftlig aftale hvor der står hvor tit han skal se barnet , hvor længe og hvor.

Det er vigtigt i starten at det er tit men kort, derefter når barnet er omkring et år så kan man snakke om at der kommer mere tid i mellem hver, men at de to er sammen alene. eks. at han har barnet nole timer. senere når barnet er ca. 2 kan det være en overnatning og igen når barnet er mellem 3 og 4 kan det være en weekend. på den måde optrappes tiden mens kontakten opretholdes. og til sidst kan i jo ende med den samværs aftale der er bedst for jeres barn. Og dette er meget individuelt.

Men lav sammen en aftale på skrift. På den måde er I begge sikret. Det vigtist er at du udviser gode samarbejds vilje så I ikke ender i en eller anden dum sag senere.

Anmeld

16. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg vil foreslå at I får lavet nogle faste aftaler og hvor det skal være henne i statsforvaltningen.

Så er der ingen misforståelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.