kan jeg nægte far adgang til min lejlighed...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. december 2012

Anonym trådstarter

Hej piger og andre på baby

jeg viste ikke lige hvor jeg skulle sætte dette, men nu kommer den her.

jeg er gået fra min eks. som også er far til min kommende barn, og han har været en rigtig stor ***** ja! overfor mig og min datter på 4år.
min datter har det ikke godt nu pga. hvad han har gjordt mod os, hun er en meget følsom pige.

-og af den grund har jeg ikke lyst til at se ham i min lejlighed, det første stykke tid efter den lille er kommet til verden..
jeg stoler heller ikke mere på ham, og har ikke lyst til at min datter ser ham, til at jeg ved han er til at stole på igen.- heller ikke lyst til han bare kommer uden det er aftalt, da jeg tror han kan finde på det.
( da hans mor og far gjorde det samme, og at hele familien er sådan)

kan jeg tillade mig at sige til far, vi må mødes et sted som ikke er hjemme, hvis han gerne vil være sammen med sin baby, jeg er villig til at mødes så tit som jeg kan, så de kan lære hinanden at kende.
- jeg er bare ikke meget for det er hjemme hos mig

hvad mener i? kan man godt mødes andre steder en hjemme hos mor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

LilleChelle

Selvfølgelig kan du da det. 

Du er i din gode ret til selv at vælge hvem der skal inden for dine døre. 

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Selvfølgelig kan du da det. 

Du er i din gode ret til selv at vælge hvem der skal inden for dine døre. 

sådan tænker jeg også.. men hvad ville han sige?
og kan han gå til de staten med det

Anmeld

16. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

jeg er gået fra min eks. som også er far til min kommende barn, og han har været en rigtig stor ***** ja! overfor mig og min datter på 4år.
min datter har det ikke godt nu pga. hvad han har gjordt mod os, hun er en meget følsom pige.

-og af den grund har jeg ikke lyst til at se ham i min lejlighed, det første stykke tid efter den lille er kommet til verden..
jeg stoler heller ikke mere på ham, og har ikke lyst til at min datter ser ham, til at jeg ved han er til at stole på igen.- heller ikke lyst til han bare kommer uden det er aftalt, da jeg tror han kan finde på det.

kan jeg tillade mig at sige til far, vi må mødes et sted som ikke er hjemme, hvis han gerne vil være sammen med sin baby, jeg er villig til at mødes så tit som jeg kan, så de kan lære hinanden at kende.

ja det jo dit hjem, dvs du bestemmer hvem der kommer ind - men tror måske det ville være bedre for baby at han kom til jer, netop så baby er i sine vante omgivelser når der kommer 'fremmede' da han jo kommer til at være en relativt fremmed hvis han ikke skal være der på daglig basis..

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

ja det jo dit hjem, dvs du bestemmer hvem der kommer ind - men tror måske det ville være bedre for baby at han kom til jer, netop så baby er i sine vante omgivelser når der kommer 'fremmede' da han jo kommer til at være en relativt fremmed hvis han ikke skal være der på daglig basis..

det kan du have ret i tænker kan man ikke mødes et fast sted hvert gang, og få lidt at spise eller drikke. og på den måde gøre dette sted et sted baby kender?

( som self. er rolig uden for mange lyde )

Anmeld

16. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

hvad med at gøre det når din datter ikke er der?? og nogen gange og når det bliver varmere kan i jo gå en tur.

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

hvad med at gøre det når din datter ikke er der?? og nogen gange og når det bliver varmere kan i jo gå en tur.

det har jeg også tænkt på, men det er sådan at han gerne skulle i gøre tjeneste fra baby bliver født og 8 mdr. frem, så han er kun hjemme i weekendterne og min datter er hjemme ved far hvert 2 week.

Anmeld

16. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

det har jeg også tænkt på, men det er sådan at han gerne skulle i gøre tjeneste fra baby bliver født og 8 mdr. frem, så han er kun hjemme i weekendterne og min datter er hjemme ved far hvert 2 week.

har du ikke noget familie der kan tage hende i biografen eller på legepladsen de timer han er der.. eller vil det være hele weekenden?

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

har du ikke noget familie der kan tage hende i biografen eller på legepladsen de timer han er der.. eller vil det være hele weekenden?

ikke rigtigt, da meget af min familie bor lang væk.
men vil heller ikke have at hun skal væk de gange hende og jeg kan lave noget sammen..

Anmeld

16. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

ikke rigtigt, da meget af min familie bor lang væk.
men vil heller ikke have at hun skal væk de gange hende og jeg kan lave noget sammen..

hvad en veninde?
forstår jeg også godt. men så må du forklarer ham at de weekender hvor din datter er hjemme, kan han komme på besøg en time eller to og længere tid den hvor hun er hos sin far.
og forklare ham at møde han uanmeldt op, bliver han ikke lukket ind, for sådan gør i ikke i din familie. basta.. dit hjem, dine regler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.