Jeres bedste Muffins opskrift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2012

B&J

JS<3 skriver:

Ja, det jul lige om hjørnet. Jeg elsker at bage, men føler slet ikke at der har været tid til det denne måned

jamen jeg har bagt vanillie kranse og brunkager,fedtbrød, havergrynskager

og ja jeg er klar til jul men godt der er en uge til for min søn og kæreste har lige smittet mig med en ordenlig omgang snot og hoste...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

Victoria2013

Jeg har sådan en basis-opskrift på cupcakes, som jeg bruger når jeg ikke lige gider afprøve en ny opskrift... og den er supernem og kan bruges til alt muligt

150 g sukker
150 g mel
150 g smør
3 æg
1½ tsk bagepulver

Rør det hele godt sammen og kom det fyld i du har lyst til. Om det så er hakket chokolade og kakaopulver, æblemos og ingefærpulver eller kanel, brombær lige rørt op med lidt sukker eller bare vanillekorn fra vanillestang... den kan bruges til alt muligt den her opskrift. Jeg får den til at strække til 12 cupcakesforme, som skal bages i ovnen ved 185 g til de er fint lysebrune (20 min ca, men det kommer an på ovnen)

Anmeld

15. december 2012

B&J

Kia2013 skriver:

Jeg har sådan en basis-opskrift på cupcakes, som jeg bruger når jeg ikke lige gider afprøve en ny opskrift... og den er supernem og kan bruges til alt muligt

150 g sukker
150 g mel
150 g smør
3 æg
1½ tsk bagepulver

Rør det hele godt sammen og kom det fyld i du har lyst til. Om det så er hakket chokolade og kakaopulver, æblemos og ingefærpulver eller kanel, brombær lige rørt op med lidt sukker eller bare vanillekorn fra vanillestang... den kan bruges til alt muligt den her opskrift. Jeg får den til at strække til 12 cupcakesforme, som skal bages i ovnen ved 185 g til de er fint lysebrune (20 min ca, men det kommer an på ovnen)

Mange mange tak hvor lyder den spænde det var også en basis, tror du der sker så meget forskeld hvis man tager kun 50g sukker??

Anmeld

15. december 2012

MyLove E

B&J skriver:

JeHåber i vil hjælpe mig jeres bedste opskrift på muffins

Jeg plejer bruge den der.. Love it:-):-)

http://overspring.dk/blog/kreative-cupcakes/

Anmeld

15. december 2012

Victoria2013

B&J skriver:

Mange mange tak hvor lyder den spænde det var også en basis, tror du der sker så meget forskeld hvis man tager kun 50g sukker??

Nej det er sikkert fint, men så bliver de jo bare ikke så søde... men så kunne man jo komme en moset banan i og få lidt "sund sukker" på den måde fx

Anmeld

15. december 2012

B&J

Kia2013 skriver:

Nej det er sikkert fint, men så bliver de jo bare ikke så søde... men så kunne man jo komme en moset banan i og få lidt "sund sukker" på den måde fx

Jamen de skal heller ikke være så søde... jeg kan nemlig ikke tåle alt den sukker uden jeg bliver dårlig og min kæreste og min familie har nemlig ingen ting imod jeg putter mindre sukker i så det er fantastisk og det smager altså bedre med 50g rigtigt ind kunstig sukker og kagerne blivere mere sig selv også har bagt så meget med kunstig sukker,

Anmeld

15. december 2012

B&J

Tauf skriver:

Jeg plejer bruge den der.. Love it:-):-)

http://overspring.dk/blog/kreative-cupcakes/

Ihh de er altså såååå smart de der man bare kan tilføje noget, så kan man jo prøve sig frem og det dur eller det dur ej mange tak

Anmeld

15. december 2012

MyLove E

B&J skriver:

Ihh de er altså såååå smart de der man bare kan tilføje noget, så kan man jo prøve sig frem og det dur eller det dur ej mange tak

Det er ret smart:-):-) Jeg prøver altid lidt forskelligt. Med det jeg nu lille har i skabene. Sidst lave jeg nogen med Cocio, kokosmælk og banan... Uhm de var gode:-)

Anmeld

15. december 2012

B&J

Tauf skriver:

Det er ret smart:-):-) Jeg prøver altid lidt forskelligt. Med det jeg nu lille har i skabene. Sidst lave jeg nogen med Cocio, kokosmælk og banan... Uhm de var gode:-)

wow det lyder spænde

Anmeld

16. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
B&J skriver:

Jamen de skal heller ikke være så søde... jeg kan nemlig ikke tåle alt den sukker uden jeg bliver dårlig og min kæreste og min familie har nemlig ingen ting imod jeg putter mindre sukker i så det er fantastisk og det smager altså bedre med 50g rigtigt ind kunstig sukker og kagerne blivere mere sig selv også har bagt så meget med kunstig sukker,

Du ka evt putte lidt havregryn i, i stedet for sukkert som fylde og stivelse. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.