Ændring af søvnrytme - behov for amning ved begge bryster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

CaWi

Michalala skriver:

Jeg har forsøgt mig med det her i dag og syntes ikke rigtig det har ændret noget. Men hvis hun er ved at øge mælkeproduktionen er det så ikke en lang periode at gøre det over (over en uge)?

Her har nogle appetit og tigerspring taget et par dage, og andre op til en uge.. Tror det er meget forskelligt fra barn til barn. Nogle børn lader sig jo slet ikke mærke af det.
Men bliver det ved, så synes jeg du skal give din SP et ring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Michalala

CAWI skriver:

Her har nogle appetit og tigerspring taget et par dage, og andre op til en uge.. Tror det er meget forskelligt fra barn til barn. Nogle børn lader sig jo slet ikke mærke af det.
Men bliver det ved, så synes jeg du skal give din SP et ring.

Tak for svar. Ja, har også overvejer SP et par gange. Det kunne godt være jeg bare skulle få talt med hende - man ved jo aldrig om hun lige kan bidrage med et eller andet godt Selvom jeg godt nok frygter at min datter bare er ved at vende den gode søvnrytme til en dårligere.

Anmeld

16. december 2012

Frøken J.

Michalala skriver:

Tak. Jeg har gjort forsøget her i dag og syntes overhovedet ikke det har ændret noget. Men vil lige give det en chance. Det har stået å over en uge, det syntes jeg er lidt langt tid hvis det er tiger- eller appetitspring.

Nogle af tigerspringene kan vare op til 5 uger - Ringe trøst, I know

Anmeld

16. december 2012

Michalala

Frøken J. skriver:

Nogle af tigerspringene kan vare op til 5 uger - Ringe trøst, I know

5 uger. Yarks... men så er der kun "four to go" og da i det mindste håb for at det vender igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.