Er det bare mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

Vilgerneværegravid

Lyder virkelig ikke rart! Hvordan er han ellers? Behandler han dig ordentligt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Anonym trådstarter

Vilgerneværegravid skriver:

Lyder virkelig ikke rart! Hvordan er han ellers? Behandler han dig ordentligt? 

Han når han er godt tilpas så er han et helt behageligt menneske.. Det er kun når han er sur.. Han behandler mig rigtig godt, set bort fra alt det han overlader til mig..

Anmeld

14. december 2012

Vilgerneværegravid

Den er svær. Måske det vil blive bedre, når han får et job? Han mangler måske noget indhold i sit liv og får så noget spænding ved at spille. Men derfor er han jo nødt til stadigvæk at hjælpe dig med tingene.. Den er svær.. Men uanset hvad skal du jo ikke stå med det hele.. Du skal jo også have det godt..

Anmeld

14. december 2012

Mor1012

B&J skriver:

Jeg forlod også en X pga af et spil med skibe... og ja han er helt forkert på den han kan spille når jeres søn er gået i seng!

et spil med skibe kom lige til at smile lidt (tak)

kender slet ik nogle spil med skibe

Anmeld

14. december 2012

Mor1012

Anonym skriver:

Tak piger, i får lige et fælles svar..

Jeg er alt for god af mig, desværre.. Jeg tør ikke sige konsekvenserne af hvis det forsætter, så bliver han bare meget meget vred.. Hvis bare jeg siger noget i nærheden med at jeg ikke syntes han tager nok del i vores søn, bliver han bare så vred.

Jeg har forsøgt at sige det pænt mange gange, men det er den samme rutine hver dag.. Jeg er slet ikke bange for at blive alene mor, for det er jeg i forvejen..

Han elsker sin søn, det kan jeg godt se.. Men alligevel fortrækker han spillet, syntes jeg.. Jeg tør ikke tænke på hvad han vil gøre mod os hvis jeg gør det forbi med ham..

Ja, der er en masse mere bag alt det her.. Men tak fordi i giver mig ret, det hjælper meget!

du banker bare i bordet nu

og så siger du sku til ham at det bare er blevet for meget , og han gerne må spille men det skal lige passe ind for jer alle sammen. og så må ham Bib vente... familie livet kommer først

Anmeld

14. december 2012

B&J

2-små skriver:

et spil med skibe kom lige til at smile lidt (tak)

kender slet ik nogle spil med skibe

det var inde på tv2 tror jeg der var noget med skibe, jamen jeg sat mig aldrig ind i det men det var noget med skibe men nu er det så også snart 5år siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.