Er det bare mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

MorDk

Anonym skriver:

Jeg deler din mening, men er nok ikke så god til at få den igennem så det kan forståes.. Det er bare så svært at få det sagt på den hårde måde..

Tak for dit svar.

Tror ikke det er den "hårde" måde der skal til...

Men måske noget ala (Det undre mig meget at du slet ikke har lyst til at tage del i familielivet.... bla bla bla ) noget der kan få ham til at tænke/reflekterer. For hvis du stiller dig op og "bitcher" så lukker han af med det samme og lytter slet ikke til hvad du siger! Han høre kun at du "skælder ud" - kan du følge mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Jeg går hjemme på barsel med vores fælles søn, og min kæreste går på job center... For forhåbentlig at finde et job. ( det bare som om han aldrig får fingeren ud.) Når han kommer hjem, så siger han hej til os og så sætter han sig foran computeren for at spille.

Han spiller sammen med hans ven, det der LOL. Jeg har sagt til ham mange gange at han ikke skal tage det som en selvfølge at han kan spille om eftermiddagen, fordi vi har et barn som han også skal tage del i og med et barn er det ikke sikkert man kan spille hver eftermiddag..

Men det kan han ikke forstå.. Han siger bare: Jamen det er det eneste tidspunkt bib kan på..

Er jeg sippet, når jeg syntes at han ikke skal regne med han kan spille hver eftermiddag når han kommer hjem fra jobcenter??

Det er rart lige med nogle andre øjne på sagen.. Så kom med din mening, hvis det altså var til at finde hoved og hale i.

Jeg kender også en ( vil ikke nævne ham på nogen måder) men han spiller WOW hver dag fra han åbner øjnenen til han går i seng, han er 28 år, og han ter sig som en teenager hvis han '' dør'' i spilllet , han har en søn som han aldrig tager sig af fordi han VIRKELIG spiller 24 timer i døgnet , OG han bor hjemme, OG han laver ingen ting

og jeg HADER at se på det, heldigvis er det ikke så tit at jeg ser det. så NEJ du er ikke sippet, han må forstå det elller finde et andet sted at bo hvor han kan spille det............

synes det er vildt at drenge og mænd kan gå SÅ meget op i det spil! fatter det bare ikke.... heldigvis spiller min mand ikke sådan noget.

Anmeld

14. december 2012

Anonym trådstarter

Tak piger, i får lige et fælles svar..

Jeg er alt for god af mig, desværre.. Jeg tør ikke sige konsekvenserne af hvis det forsætter, så bliver han bare meget meget vred.. Hvis bare jeg siger noget i nærheden med at jeg ikke syntes han tager nok del i vores søn, bliver han bare så vred.

Jeg har forsøgt at sige det pænt mange gange, men det er den samme rutine hver dag.. Jeg er slet ikke bange for at blive alene mor, for det er jeg i forvejen..

Han elsker sin søn, det kan jeg godt se.. Men alligevel fortrækker han spillet, syntes jeg.. Jeg tør ikke tænke på hvad han vil gøre mod os hvis jeg gør det forbi med ham..

Ja, der er en masse mere bag alt det her.. Men tak fordi i giver mig ret, det hjælper meget!

Anmeld

14. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Han må spille når børne sover. Vh stine 

Anmeld

14. december 2012

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

Jeg kender også en ( vil ikke nævne ham på nogen måder) men han spiller WOW hver dag fra han åbner øjnenen til han går i seng, han er 28 år, og han ter sig som en teenager hvis han '' dør'' i spilllet , han har en søn som han aldrig tager sig af fordi han VIRKELIG spiller 24 timer i døgnet , OG han bor hjemme, OG han laver ingen ting

og jeg HADER at se på det, heldigvis er det ikke så tit at jeg ser det. så NEJ du er ikke sippet, han må forstå det elller finde et andet sted at bo hvor han kan spille det............

synes det er vildt at drenge og mænd kan gå SÅ meget op i det spil! fatter det bare ikke.... heldigvis spiller min mand ikke sådan noget.

Det kunne godt lyde lidt som min kæreste det du lige har beskrevet der.

Anmeld

14. december 2012

MorDk

Anonym skriver:

Tak piger, i får lige et fælles svar..

Jeg er alt for god af mig, desværre.. Jeg tør ikke sige konsekvenserne af hvis det forsætter, så bliver han bare meget meget vred.. Hvis bare jeg siger noget i nærheden med at jeg ikke syntes han tager nok del i vores søn, bliver han bare så vred.

Jeg har forsøgt at sige det pænt mange gange, men det er den samme rutine hver dag.. Jeg er slet ikke bange for at blive alene mor, for det er jeg i forvejen..

Han elsker sin søn, det kan jeg godt se.. Men alligevel fortrækker han spillet, syntes jeg.. Jeg tør ikke tænke på hvad han vil gøre mod os hvis jeg gør det forbi med ham..

Ja, der er en masse mere bag alt det her.. Men tak fordi i giver mig ret, det hjælper meget!

Hvad mener du med det?

Anmeld

14. december 2012

Anonym trådstarter

Vilgerneværegravid skriver:

Det havde jeg ikke gidet finde mig i. Synes ikke det burde være nødvendig at sige til en voksen mand, at han skal tage del i sit barns liv. Det burde da være noget han har lyst til af sig selv. 

Synes man ofte hører om mænd, hvor det der computerspilleri tager overhånd?

Ja, sådan er der desværre flere tilfælde..

Anmeld

14. december 2012

Vilgerneværegravid

Han kunne vel ikke finde på at gøre jer noget? Lyder ikke så rart det du står i! Vil du turde gå fra ham?

Anmeld

14. december 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Hvad mener du med det?

Ja, ved det ikke.. Er nok lidt bange for ham! Han har aldrig gjort mig noget, men har et meget stort temperament..

Hvis vi gik fra hinanden er mit største ønske at vi kan samarbejde bedst muligt om vores søn.. Men det tror jeg slet ikke på han vil, han vil kun gå mod os, når først han er blevet vred på mig..

Anmeld

14. december 2012

Anonym trådstarter

Vilgerneværegravid skriver:

Han kunne vel ikke finde på at gøre jer noget? Lyder ikke så rart det du står i! Vil du turde gå fra ham?

Man er vel i et forkert forhold, når man bliver glad ved tanken om at bo alene med ens søn.. Men bliver for at bevare freden...

Jeg tør ikke gå fra ham, tror ikke det gør nogle parter godt..  Han vil blive meget meget vred på mig. Håber han bare en dag får nok af mig! men det ser desværre ikke sådan ud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.