Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maise86 skriver: Haha ja du har helt ret
Haha ja du har helt ret
God fornøjelse med de hjemmelavede gaver og glædelig jul
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fenja09 skriver: Fandt lige denne side der er mange gode ideer til hjemmelavet julegaver : http://badut.typepad.com/badut/hjemmelavede-gaver-for-b%C3%B8rn-og-voksne.html
Fandt lige denne side der er mange gode ideer til hjemmelavet julegaver : http://badut.typepad.com/badut/hjemmelavede-gaver-for-b%C3%B8rn-og-voksne.html
Rigtig god side.
Tak
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
Fenja09 skriver: God fornøjelse med de hjemmelavede gaver og glædelig jul
Min datter som går i DP har selv lavet pebernødder. De er kommet i et lille syltetøjsglas og så har hun tegnet på glasset med farver og der er kommet bånd om låget
Dette har hun lavet i DP til os
vitapigen skriver: Min datter som går i DP har selv lavet pebernødder. De er kommet i et lille syltetøjsglas og så har hun tegnet på glasset med farver og der er kommet bånd om låget Dette har hun lavet i DP til os
Det fik vi også af vores pd mor for nogle år siden. Det var virkelig sødt.
Maise86 skriver: Ja at være i god tid kan jeg jo ikke rigtig prale af Men sagen er den at jeg mangler nogle gode gaver fra børnene til bedste forældrene og oldeforældrene - men jeg er BLANK Jeg vil gerne lave noget til dem, som de bliver rigtig glade for og som kan stå fremme eller blive brugt. Med al respekt så er jeg ikke særlig vild med malede kopper, puder osv for mine børn blander bare alle farverne sammen og så bliver det bare en kop/pude med en masse brunt Vi har før lavet små malerier gips aftyk af deres hænder.Så kom ENDELIG med jeres bedste hjemmelavede julegave ideerPå forhånd tak
Ja at være i god tid kan jeg jo ikke rigtig prale af Men sagen er den at jeg mangler nogle gode gaver fra børnene til bedste forældrene og oldeforældrene - men jeg er BLANK Jeg vil gerne lave noget til dem, som de bliver rigtig glade for og som kan stå fremme eller blive brugt. Med al respekt så er jeg ikke særlig vild med malede kopper, puder osv for mine børn blander bare alle farverne sammen og så bliver det bare en kop/pude med en masse brunt Vi har før lavet små malerier gips aftyk af deres hænder.Så kom ENDELIG med jeres bedste hjemmelavede julegave ideerPå forhånd tak
Her hjemme har vi(jeg) lavet perlekåle fra Marcello han er kun 13½ måned så det er ik så voldsomt meget han selv kan lave endnu
foto på lærred skriver: Rigtig god side. Tak Camilla www.foto-paa-laerred.dk
Ja, det synes jeg også - og selv tak
foto på lærred skriver: Det fik vi også af vores pd mor for nogle år siden. Det var virkelig sødt. Tak Camilla www.foto-paa-laerred.dk
Helt vildt... Blev så glad
blankholm skriver: Her hjemme har vi(jeg) lavet perlekåle fra Marcello han er kun 13½ måned så det er ik så voldsomt meget han selv kan lave endnu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128