Gør-det-selv julegaver fra børrnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.668 visninger
51 svar
0 synes godt om
14. december 2012

Maise86

Ja at være i god tid kan jeg jo ikke rigtig prale af Men sagen er den at jeg mangler nogle gode gaver fra børnene til bedste forældrene og oldeforældrene - men jeg er BLANK

Jeg vil gerne lave noget til dem, som de bliver rigtig glade for og som kan stå fremme eller blive brugt.

Med al respekt så er jeg ikke særlig vild med malede kopper, puder osv for mine børn blander bare alle farverne sammen og så bliver det bare en kop/pude med en masse brunt

Vi har før lavet små malerier gips aftyk af deres hænder.

Så kom ENDELIG med jeres bedste hjemmelavede julegave ideer

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Maise86

Hov det skal lige siges at mine børn er 2 og 4 år

Anmeld

14. december 2012

Loa

I år har Isabella tegnet på krympeplast og så har vi lavet det til vedhæng til nøgleringe til hele familien

Anmeld

14. december 2012

Maise86

Loa skriver:

I år har Isabella tegnet på krympeplast og så har vi lavet det til vedhæng til nøgleringe til hele familien

Det var da en rigtig god ide

Køber man bare det i en hobby forretning?

Anmeld

14. december 2012

Laulund87

Maria malede på lærreder sidste år og i år maler hun på noget andet (kan ikke skrive hvad det er for min søster er herinde)

Hun blander også farverne, men f.eks sidste år fik jeg hende til at male på alle lærrederne med rød den ene dag. Så næste dag var det tørt og hun kunne male med en ny farve og sådan fortsatte vi til alle farver var brugt

Anmeld

14. december 2012

Loa

Maise86 skriver:

Det var da en rigtig god ide

Køber man bare det i en hobby forretning?

Det er bare købt i Panduro, både plast, tuscher og nøgleringe vedhængene.
De blev ret søde og så skrev jeg nederst Isabella '12. Så kan folk huske/se hvornår de har fået den

Anmeld

14. december 2012

Maise86

Laulund87 skriver:

Maria malede på lærreder sidste år og i år maler hun på noget andet (kan ikke skrive hvad det er for min søster er herinde)

Hun blander også farverne, men f.eks sidste år fik jeg hende til at male på alle lærrederne med rød den ene dag. Så næste dag var det tørt og hun kunne male med en ny farve og sådan fortsatte vi til alle farver var brugt

Det var også en god ide at gøre det sådan

Jeg sad lige og ovevejede glasmaling. At tage nogle tomme syltetøjsglas og så få dem til at male på dem og så lave dem om til lanterner, men kan ikke lige gennemskue det der glasmaling? Synes det virker vildt dyrt - hvert fald hos Panduro

Kende du noget til det?

Anmeld

14. december 2012

Maise86

Loa skriver:

Det er bare købt i Panduro, både plast, tuscher og nøgleringe vedhængene.
De blev ret søde og så skrev jeg nederst Isabella '12. Så kan folk huske/se hvornår de har fået den

Rigtig god ide. Det tror jeg også jeg vil lave - i hvert fald som en af tingene!

Kan du huske hvor meget du gav for det?

Anmeld

14. december 2012

Laulund87

Maise86 skriver:

Det var også en god ide at gøre det sådan

Jeg sad lige og ovevejede glasmaling. At tage nogle tomme syltetøjsglas og så få dem til at male på dem og så lave dem om til lanterner, men kan ikke lige gennemskue det der glasmaling? Synes det virker vildt dyrt - hvert fald hos Panduro

Kende du noget til det?

Hmm nej det har jeg ikke prøvet

Kender kun keramikmaling og det er ikke dyrt. Hvis I maler på keramik tørrer det faktisk så hurtigt fordi det suger malingen helt vildt, at farverne ikke blander sammen Så det kunne du da overveje for det er nemt.

Anmeld

14. december 2012

Loa

Maise86 skriver:

Rigtig god ide. Det tror jeg også jeg vil lave - i hvert fald som en af tingene!

Kan du huske hvor meget du gav for det?

Tænke tænke. Tror poserne med vedhængene kostede 26 kr for 5-8 styks i hver, og vel en, puuh er virkelig dårlig til at huske sådan noget, 50 ca for tuscherne og det samme for en pakke med vistnok 5 ark papire til at tegne på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.