mor:) skriver:
Må jeg spørge dig om du får ondt i maven inden han kommer hjem? Frygter du hvad han nu vil spørge om?
Jeg synes helt klart du er ved at blive isoleret. Tilsidst må du heller ikke være sammen med veninden, for det kunne jo være der kommer nogen drenge og hvis hun får sig en kæreste så kunne det jo være han er der.
Det gør jeg nogen gange. Jeg undlader også tit at fortælle ham, hvis en dreng har sagt noget til mig i skolen, fordi jeg ved at så skal han have alt muligt at vide om, hvem han er, hvor mange gange jeg har snakket med ham, om han er i forhold og alt sådan noget. Og så slutter han af med. Det er ikke dig jeg ikke stoler på, jeg stoler bare ikke på andre.
Min veninde har en mand, og min mand bryder sig bestemt heller ikke om, at han er der. Fordi han også kendte mig førhen, hvor jeg jo bare levede livet og kyssede lidt med nogle drenge engang imellem.
Det værste er alle de spørgsmål hele tiden. Jeg skal gang på gang forklare noget som skete lang tid før jeg lærte ham at kende. Det udkører mig helt vildt.
Men at tage skridtet og forlade ham, det ved jeg bare ikke om er det rigtige. Hvordan bliver man sikker på det?
Tænker også meget på vores familier, hvad vil de ikke sige?
Anmeld