Hej piger
Jeg er virkelig kommet i tvivl om min mands og mit forhold. Vi fandt sammen da vi var henholdsvis 17 og 19. Vi flyttede sammen efter 4 måneder, og kort tid efter blev vi forlovet. Vi blev så gift for halvandet år siden og startede på PB for lige over et år siden. Vi er i dag 20 og 23 år.
Jeg føler jeg har mistet så meget af mig selv i det forhold vi har. Jeg har svært ved at fungere i sociale sammenhænge, da jeg altid tænker på, om der nu er en dreng/mand der siger noget til mig, for så vil manden blive jaloux. Jeg opgav mine meget tætte drengevenner, da jeg gik ind i forholdet, fordi han var meget jaloux. Og jeg har altid følt, at jeg manglede den del.
Jeg har prøvet at snakke med manden om det med at jeg føler jeg har mistet mig selv, men det er som om at han vender det til at det skal handle om ham. Han kommentere tit på mit tøj, at det måske er lidt nedringet, og det er det ikke. Jeg går altid i trøjer der dækker, så man ikke kan se kavalergangen, og har stort set altid tørklæde på.
Hele projekt baby har også taget hårdt på forholdet, og det har gjort mig endnu mere i tvivl om, hvordan det så ville blive, når der engang kommer en baby.
Min mand har haft mange psykiske problemer, og har flere gange sagt, at hvis jeg går fra ham, vil han begå selvmord. Det sagde han fra starten af, og jeg har jo selv valgt, at indlede et forhold med ham.
Jeg elsker ham, men hold op hvor er jeg i tvivl om, hvad jeg skal stille op

er bange for jeg aldrig bliver rigtig lykkelig

Havde brug for lige at komme ud med lidt.