Overtøj til børnehave vs vuggestue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.558 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. december 2012

Laulund87

Maria starter i børnehave på mandag og jeg tænker allerede på overgangsjakke til forår/sommer. (Ja jeg er tidligt ude, men jeg elsker planlægning)

Vi var til samtale i onsdags og der fik vi at vide at vi godt kunne forberede os på at hun vil slide overtøjet rigtig meget ift i vuggestuen plus at det er en legeplads med mange bakker og sjap, så vi skulle anskaffe os termostøvler.

Så tænker jeg om en jakke til foråret skal være en billig fra H&M f.eks fordi den alligevel vil blive godt brugt eller jeg skal tænke modsat at det skal være en dyrere, f.eks Danefæ, fordi det skal være kvalitet der skal kunne holde til lidt af hvert (Kan jo spare mange penge ved at købe nu!)

Erfaringer modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har både haft overgangsjakker fra H&M og Name It og de har holdt 2 sæsoner.

Termostøvler er super godt til sjap - ingen kolde og våde fødder.

Anmeld

14. december 2012

Laulund87

MoarHvidovre skriver:

Vi har både haft overgangsjakker fra H&M og Name It og de har holdt 2 sæsoner.

Termostøvler er super godt til sjap - ingen kolde og våde fødder.

Marias sommerjakke forrige år var en Name It, den var super god og de er jo billige

Ja vi var købt et par fra Adi der passer til hendes smalle fod og de er lette. Er vild med at de er så nemme at få af og på for hende. Bruger dine så slet ikke alm vinterstøvler?

Anmeld

14. december 2012

serinasmor

Laulund87 skriver:

Maria starter i børnehave på mandag og jeg tænker allerede på overgangsjakke til forår/sommer. (Ja jeg er tidligt ude, men jeg elsker planlægning)

Vi var til samtale i onsdags og der fik vi at vide at vi godt kunne forberede os på at hun vil slide overtøjet rigtig meget ift i vuggestuen plus at det er en legeplads med mange bakker og sjap, så vi skulle anskaffe os termostøvler.

Så tænker jeg om en jakke til foråret skal være en billig fra H&M f.eks fordi den alligevel vil blive godt brugt eller jeg skal tænke modsat at det skal være en dyrere, f.eks Danefæ, fordi det skal være kvalitet der skal kunne holde til lidt af hvert (Kan jo spare mange penge ved at købe nu!)

Jeg regner egentlig bare med at serina får en termojakke med i børnehaven til foråret ... jeg ved de kan holde til lidt af hvert

Termistøvler tror jeg ikk bliver aktuelt her ...

Anmeld

14. december 2012

Laulund87

serinasmor skriver:

Jeg regner egentlig bare med at serina får en termojakke med i børnehaven til foråret ... jeg ved de kan holde til lidt af hvert

Termistøvler tror jeg ikk bliver aktuelt her ...

Jeg har et sæt termotøj til hende, men vil også gerne have en alm jakke til hende. Termotøj er super, men jeg synes ikke det er for kønt

Anmeld

14. december 2012

MoarHvidovre

Laulund87 skriver:

Marias sommerjakke forrige år var en Name It, den var super god og de er jo billige

Ja vi var købt et par fra Adi der passer til hendes smalle fod og de er lette. Er vild med at de er så nemme at få af og på for hende. Bruger dine så slet ikke alm vinterstøvler?

Nej, jeg har ikke købt almindelige vinterstøvler. De bliver ikke brugt. Det er så nemt med termostøvlerne og det er det som børnene helt automatisk vælger. De har aldrig haft kolde eller våde tæer

Anmeld

14. december 2012

Laulund87

Nej, jeg har ikke købt almindelige vinterstøvler. De bliver ikke brugt. Det er så nemt med termostøvlerne og det er det som børnene helt automatisk vælger. De har aldrig haft kolde eller våde tæer

Marias vinterstøvler var ved at blive for små så skulle alligevel ud og finde nogle nye, men det bliver bare termostøvlerne så

De er så bare svære at finde nu, jeg måtte i 5 butikker før jeg fandt hendes str

Anmeld

14. december 2012

MoarHvidovre

Laulund87 skriver:

Marias vinterstøvler var ved at blive for små så skulle alligevel ud og finde nogle nye, men det bliver bare termostøvlerne så

Det er så bare svære at finde nu, jeg måtte i 5 butikker før jeg fandt hendes str

Ja, det er ikke lige den bedste tid, at finde støvler på. Min dreng har også en smal fod og havde problemer med, at finde nogen til ham - men det lykkes i Deichmann.

Vi har i øvrigt også brugt rigtig meget termotøj og er super som overgang, hvor det stadigvæk godt kan være lidt koldt.

Anmeld

14. december 2012

Laulund87

MoarHvidovre skriver:

Ja, det er ikke lige den bedste tid, at finde støvler på. Min dreng har også en smal fod og havde problemer med, at finde nogen til ham - men det lykkes i Deichmann.

Vi har i øvrigt også brugt rigtig meget termotøj og er super som overgang, hvor det stadigvæk godt kan være lidt koldt.

Jeg nåede ikke i vores Deichmann før jeg fandt dem

Jeg har også termotøjet klar til hende, det er nemlig rigtig godt..

Anmeld

14. december 2012

lisbethita

Laulund87 skriver:

Hejsa!! Neeej, er hun allerede blevet så stor? Tiden går hurtigt :-) Smilla starter 1/2 :-). Tillykke med det!

Jeg har også hørt det med termostøvler. Jeg tror også jeg ville/ vil gå på udsalg efter kvalitetstøj på udsalg. Det er træls at skulle købe to gange, fordi det bliver godt slidt så hurtigt. Det var i hvert fald min nabos råd efter deres søn startede i børnehave.

Men der er også andre gode mærker lidt billigere end danefæ, som jo virkeligt koster kassen. Hummel?? Hmm...du må på udkig eller tage H&M - alt efter den løsning du synes bedst om.

Ha det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.