Jeg må bare ha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

An&Jo

Jeg sparer op til de samme stole som dig.. vi vil gerne have dem i hvid, og så et par stykker imellem der har armlæn på også..

Derudover så dørmmer jeg også om så mange andre ting der koster een del..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

nielsen80

An&Jo skriver:

Jeg sparer op til de samme stole som dig.. vi vil gerne have dem i hvid, og så et par stykker imellem der har armlæn på også..

Derudover så dørmmer jeg også om så mange andre ting der koster een del..

De er bare fede...er mest til dem uden armlæne, hvilket jo er ret heldigt eftersom dem uden er lidt billigere.

Men generelt synes jeg bare, de laver mange fede ting!

Anmeld

14. december 2012

hekran

nielsen80 skriver:

De her Eames stole, jeg går og sparer op - får nok råd om et år eller to ved godt der er ALT for dyrt for nogle spisebordsstole, men er virkelig forelsket. Har I noget I bare må have, selvom det er aaaaaalt for dyrt?

http://www.likeliving.dk/eames-dsw.html

Er også helt forelsket i de stole. Dog hælder jeg til dem med med i krom, især i farven dueblå..... 

Anmeld

14. december 2012

Mamalou

Jeg vil SÅ gerne have Charles Eames gyngestolen... Havde faktisk sparet op, men så gik min søns far og jeg fra hinanden og så forsvandt opsparingen ned i et stort tom hul... Men jeg kommer igen!

Sparer også op til "nye" bryster og ny bil... Kald mig bare ambitiøs 

Anmeld

14. december 2012

nielsen80

Marita skriver:

Er også helt forelsket i de stole. Dog hælder jeg til dem med med i krom, især i farven dueblå..... 

Ja den dueblå er bare så flot, men de sorte med træben passer lige ind herhjemme. Er faktisk ikke helt klar over, hvordan jeg har kunne leve uden

Anmeld

14. december 2012

nielsen80

Mamalou skriver:

Jeg vil SÅ gerne have Charles Eames gyngestolen... Havde faktisk sparet op, men så gik min søns far og jeg fra hinanden og så forsvandt opsparingen ned i et stort tom hul... Men jeg kommer igen!

Sparer også op til "nye" bryster og ny bil... Kald mig bare ambitiøs 

Æv ked af at høre I er gået fra hinanden og du ikke fik solen(dobbelt øv)

Det er sjov med de bryster, hold op hvor mange nævner dem. Bilen og brysterne kan jeg godt undvære, tilgengæld har jeg en lænestol og et par lamper jeg gerne vil have...altså hvis jeg lige havde 60000 jeg ikke vidste, hvad jeg skulle bruge til

Hvorfor skal de ting man bedst kan lide, være så skide dyre altså.

Anmeld

14. december 2012

Mamalou

nielsen80 skriver:

Æv ked af at høre I er gået fra hinanden og du ikke fik solen(dobbelt øv)

Det er sjov med de bryster, hold op hvor mange nævner dem. Bilen og brysterne kan jeg godt undvære, tilgengæld har jeg en lænestol og et par lamper jeg gerne vil have...altså hvis jeg lige havde 60000 jeg ikke vidste, hvad jeg skulle bruge til

Hvorfor skal de ting man bedst kan lide, være så skide dyre altså.

Brysterne er rimelig langt nede på prioriteringslisten. Efter jeg er blevet alene og flyttet for mig selv med sønnen er der mange ting der mangler og jeg er ret kræsen og falder for de dyre ting, så det tager tid at komme på plads  

Så jeg kender alt til at falde for de dyre ting - det må være fordi vi har en rigtig god smag

Anmeld

14. december 2012

nielsen80

Mamalou skriver:

Brysterne er rimelig langt nede på prioriteringslisten. Efter jeg er blevet alene og flyttet for mig selv med sønnen er der mange ting der mangler og jeg er ret kræsen og falder for de dyre ting, så det tager tid at komme på plads  

Så jeg kender alt til at falde for de dyre ting - det må være fordi vi har en rigtig god smag

Ja det må være derfor

Det lyder hårdt sådan at skulle starte forfra, håber I kommer ok igennem det.

PS mente selvfølgelig stolen ikke solen.

Anmeld

14. december 2012

Mamalou

nielsen80 skriver:

Ja det må være derfor

Det lyder hårdt sådan at skulle starte forfra, håber I kommer ok igennem det.

PS mente selvfølgelig stolen ikke solen.

Så langt var jeg med  

Tak for det! 

God weekend 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.