Jeg må bare ha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.286 visninger
28 svar
0 synes godt om
14. december 2012

nielsen80

De her Eames stole, jeg går og sparer op - får nok råd om et år eller to ved godt der er ALT for dyrt for nogle spisebordsstole, men er virkelig forelsket. Har I noget I bare må have, selvom det er aaaaaalt for dyrt?

http://www.likeliving.dk/eames-dsw.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Tulle28

Uuh de er også vildt fede Jeg drømmer om en Wegner Bamsestol i hvid uld (praktisk, især med små børn)... Meeeeen medmindre jeg vinder den helt store præmie i lotto bliver det nok ved drømmen - den koster omkring 50.000,-

Anmeld

14. december 2012

onlyme

nielsen80 skriver:

De her Eames stole, jeg går og sparer op - får nok råd om et år eller to ved godt der er ALT for dyrt for nogle spisebordsstole, men er virkelig forelsket. Har I noget I bare må have, selvom det er aaaaaalt for dyrt?

Patter

Hehe,.

Anmeld

14. december 2012

Tulle28

Patter

Hehe,.

He he ja de er egentlig også på min liste, jeg skal bare lige være færdig med at amme Selvom min mand hader ideen

Anmeld

14. december 2012

nielsen80

Tulle28 skriver:

Uuh de er også vildt fede Jeg drømmer om en Wegner Bamsestol i hvid uld (praktisk, især med små børn)... Meeeeen medmindre jeg vinder den helt store præmie i lotto bliver det nok ved drømmen - den koster omkring 50.000,-

Ja den er også fed...jeg drømmer også om en concorde lænestol( koster også 50000), men den forbliver vist en drøm

Anmeld

14. december 2012

nielsen80

onlyme skriver:

Patter

Hehe,.

ja hvorfor ikke.

Er selv ikke vild med den der kniv, så beholder mine - selvom de hænger en del med mulen.

Anmeld

14. december 2012

onlyme

Tulle28 skriver:

He he ja de er egentlig også på min liste, jeg skal bare lige være færdig med at amme Selvom min mand hader ideen

Min mand er heller ikke vild med ideen,. Men mon ikke de bare siger det fordi de er tilfredse med størrelsen i forvejen Eller ikke vil have vi syntes endnu dårliger om dem hehe,.

Jeg skal amme hvis det ellers er muligt med dette barn jeg venter så jeg må nok se udsigterne er i fremtiden Men pengene skal jo også sparres op,

Anmeld

14. december 2012

onlyme

nielsen80 skriver:

ja hvorfor ikke.

Er selv ikke vild med den der kniv, så beholder mine - selvom de hænger en del med mulen.

Lige den del vælger jeg ayt lade være med at tænke på hihi,. Ellers tror jeg ikke det bliver en realitet ;-)

Anmeld

14. december 2012

morethanperfect

nielsen80 skriver:

Åhh de fede !

Tja , nye bryster prøver jeg at spare op til .. Selvom der skal mange penge til

Anmeld

14. december 2012

nielsen80

morethanperfect skriver:

Åhh de fede !

Tja , nye bryster prøver jeg at spare op til .. Selvom der skal mange penge til

Nye bryster synes at være på hitlisten, men ja det er dælme også dyrt!

Håber du får råd på et tidspunkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.