puha ja så ved jeg ikke
men synes tit jeg hører om børn, der ændrer i deres spisemønster og "tar kontrollen" når de fx starter i inst/dp fordi det er de de kan kontrollere... men jeg synes du skal snakke med sp hvis du er bekymret for det må også være en hård hverdag med to børn når nætterne bliver afbrudte hele tiden...

ja syntes også den er svær...
Freya er sensetiv som sin bror, men hun har altid været stabil i forhold til mad.
Havde snakket med sp for en lille mdr siden da jeg var bange for at hun ikke drak nok. Da hun siden 6 mdr kun har fået bryst 2 gange i døgnet og kun drak til måltiderne. Da hun ellers ikke ville have noget, og da slet ikke på flaske. Jo en smule vand med lidt sukker i kunne hun godt tage. Så hun er hoppet direkte over i den anden grøft - lille bandit..
Hun har i siden 5 mdr fået fast aff pulver og vi har nogle gange prøvet at trappe ud, men hvor hun stoppede til stort set med det samme. Og havde tænkt at nu her hvor hun drikker så meget, at det ville hjælpe lidt på det - men nej. vi har tvært imod sat hende op... SÅ hun er altså en gåde pt.
Får sp på mandag og har fået en læge tid til hende også. Dertil skulle vi hen over weekenden skrive ned alt hun får at drikke og tage det med mandag. Og skal have fundet en ørelæge der har tid..
Storebror har heldigvis sovet igennem siden han var 2 dage og havde rytme fra start. Og da han pt ikke spiser meget, får han gerne en lur her efter bh og bliver puttet 18.30. Ham hører vi intet til før næste morgen.
Men freya hiver godt nok tænder ud også fordi det ikke bare er lige som før, hvor vi bare kunne give hende sutten og hun sov videre... Da hun var mindre kunne vi svøbe hende og vugge hende til ro i armene, på trods af hun kunne svøbet også kunne ligge og bare skrige. Men faldt altid til ro.
Anmeld