Freya pigen på snart 8 mdr havde feber for nogle uger siden og været snottet i ved gud hvor længe + lidt hoste..
- Hun er den sidste uge begyndt at drikke meget - altså rigtig meget og kan tømme en flaske med 260 ml flere gange om dagen og om natten.
- Plejer at sove 10 - 11 timer, hvor vi kun var inde 0-3 gange for at give sut.
- Men nu vågner hun efter få timer og bare skriger i vilden sky. Sidste nat skreg hun stort set i 4 timer, hvor vi sad derinde på skift. Først efter endnu 260 ml vand lagde hun sig til at sove. Hun kan vågne hver time - hver anden time og bare skrige. I nat sad ruben derinde i 1 time og 15 min., hvor hun bare skreg. Det stoppede først da hun fik panodil og tømte igen flasken. Alle de skrigeture stilner en smule af når man lægger en hånd på hendes brystkasse/mave
- Her til morgen lavede jeg en lille flaske på 80 ml vand og stillede den på gulvet. Hun kravlede hen - tog den - lagde sig på ryggen og tømte den på få minutter..
Hun startede indkøring i dp den 3 dec og det tager bare lang tid med hende. den første uge var hun der max i 1½ time, nu er hun oppe på 6 timer - men sover de 4 af dem... Dp mener det er en nartulig reaktion på alt det nye, da freya er en der reager på alt.
Jeg er på bar bund...
Anmeld