Rigtig øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Jeg krydser fingre for jer

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Babydrøm

Anonym skriver:

Rigtig øv dag jeg er kommet der til hvor jeg rigtig gerne vil have en lille en. Vi har prøvet næsten 3 år men føler ikke manden forstår hvor hårdt det her er og hvor ked af det jeg er. 

Vi havde snakkede om at den her månede skulle være sidste pregnyl også holde et halvt års pause hvor vi bare skulle være kærester og slut med alt det læge besøg 

Men idag sagde lægen det sys han var en dum ide han sys vi skulle overveje og blive sendt videre også få reagensglas 

Lyder jo selvfølglig godt hvis det lykkes men ved bare ikke om jeg magter mere er virkelig ked af det

Idag skulle min follikel være 17-18 mm men var kun 14mm 

Ved ikke lige hvad jeg vil med det her 

Sender dig en kæmpe  

Anmeld

14. december 2012

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Sender dig en kæmpe  

Mange tak

Anmeld

14. december 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Rigtig øv dag jeg er kommet der til hvor jeg rigtig gerne vil have en lille en. Vi har prøvet næsten 3 år men føler ikke manden forstår hvor hårdt det her er og hvor ked af det jeg er. 

Vi havde snakkede om at den her månede skulle være sidste pregnyl også holde et halvt års pause hvor vi bare skulle være kærester og slut med alt det læge besøg 

Men idag sagde lægen det sys han var en dum ide han sys vi skulle overveje og blive sendt videre også få reagensglas 

Lyder jo selvfølglig godt hvis det lykkes men ved bare ikke om jeg magter mere er virkelig ked af det

Idag skulle min follikel være 17-18 mm men var kun 14mm 

Ved ikke lige hvad jeg vil med det her 

Det må være så hårdt for jer i barnløshedsbehandling... Jeg føler virkelig med dig/jer alle sammen!

Anmeld

14. december 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det må være så hårdt for jer i barnløshedsbehandling... Jeg føler virkelig med dig/jer alle sammen!

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.