Rigtig øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. december 2012

Anonym trådstarter

Rigtig øv dag jeg er kommet der til hvor jeg rigtig gerne vil have en lille en. Vi har prøvet næsten 3 år men føler ikke manden forstår hvor hårdt det her er og hvor ked af det jeg er. 

Vi havde snakkede om at den her månede skulle være sidste pregnyl også holde et halvt års pause hvor vi bare skulle være kærester og slut med alt det læge besøg 

Men idag sagde lægen det sys han var en dum ide han sys vi skulle overveje og blive sendt videre også få reagensglas 

Lyder jo selvfølglig godt hvis det lykkes men ved bare ikke om jeg magter mere er virkelig ked af det

Idag skulle min follikel være 17-18 mm men var kun 14mm 

Ved ikke lige hvad jeg vil med det her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Rigtig øv dag jeg er kommet der til hvor jeg rigtig gerne vil have en lille en. Vi har prøvet næsten 3 år men føler ikke manden forstår hvor hårdt det her er og hvor ked af det jeg er. 

Vi havde snakkede om at den her månede skulle være sidste pregnyl også holde et halvt års pause hvor vi bare skulle være kærester og slut med alt det læge besøg 

Men idag sagde lægen det sys han var en dum ide han sys vi skulle overveje og blive sendt videre også få reagensglas 

Lyder jo selvfølglig godt hvis det lykkes men ved bare ikke om jeg magter mere er virkelig ked af det

Idag skulle min follikel være 17-18 mm men var kun 14mm 

Ved ikke lige hvad jeg vil med det her 

har ikke selv prøvet det, så har desværre ingen gode råd - men ved du hvad jeg har? en KÆMPE krammer, og den er til dig!

Anmeld

14. december 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

har ikke selv prøvet det, så har desværre ingen gode råd - men ved du hvad jeg har? en KÆMPE krammer, og den er til dig!

Mange tak lige hvad man havde brug for sådan en dag

Anmeld

14. december 2012

Nessie

I skal gøre som I har behov for, og er det en paus I trænger til, så hold den, og start op på en frisk når I er klar igen

Anmeld

14. december 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

I skal gøre som I har behov for, og er det en paus I trænger til, så hold den, og start op på en frisk når I er klar igen

Takker

Er nok os lidt nervøs for hvad vi skal i gennem for at få reagensglas

Anmeld

14. december 2012

Nessie

Anonym skriver:

Takker

Er nok os lidt nervøs for hvad vi skal i gennem for at få reagensglas

Det er faktisk ventetiden op til der er værst. Mest fordi man ikke ved havd det går ud på, men når man først er i gang, synes jeg ikke det er så slemt.

Læger og sygeplejersker på klinikkerne plejer at være rigtig gode til at forklare hvad der skal ske

Anmeld

14. december 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Det er faktisk ventetiden op til der er værst. Mest fordi man ikke ved havd det går ud på, men når man først er i gang, synes jeg ikke det er så slemt.

Læger og sygeplejersker på klinikkerne plejer at være rigtig gode til at forklare hvad der skal ske

Skal man selv betale noget ved du det ?

Anmeld

14. december 2012

Nessie

Anonym skriver:

Skal man selv betale noget ved du det ?

Ikke hvis du bliver henvist til en offentlig klinik.

På de private klinikker skal du selv betale.

Det offentlige tilbyder op til 3 gratis behandlinger, og der er et loft på egenbetaling på medicin på 3.500 pr. år, så i første omgang bliver det ikke så dyrt

Anmeld

14. december 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Ikke hvis du bliver henvist til en offentlig klinik.

På de private klinikker skal du selv betale.

Det offentlige tilbyder op til 3 gratis behandlinger, og der er et loft på egenbetaling på medicin på 3.500 pr. år, så i første omgang bliver det ikke så dyrt

Tak for svare. 

Håber bare det lykkes den her månede ellers siger vi nok ja til at blive sendt videre 

Anmeld

14. december 2012

Nessie

Anonym skriver:

Tak for svare. 

Håber bare det lykkes den her månede ellers siger vi nok ja til at blive sendt videre 

Jeg krydser fingre for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.