iPad mini

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

IG

kicha skriver:

Min blir snart 5 så måske er han også til den alm - den er han også vant til da jeg også har en. Har dine set film på mini? 

Ja, det har de.... men da de er to midster de hurtigt interessen da det er sjovere at slås om hvem der skal holde den, rette på den, osv.

Det kan sagtens lade sig gøre, så skal det bare kun være ét barn ad gangen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

PernilleogLouis

IG skriver:

Ja, det har de.... men da de er to midster de hurtigt interessen da det er sjovere at slås om hvem der skal holde den, rette på den, osv.

Det kan sagtens lade sig gøre, så skal det bare kun være ét barn ad gangen

er bare i tvivl om det blir for småt at sidde og se film på - åh hvor er det svært at beslutte sig

Anmeld

14. december 2012

IG

kicha skriver:

er bare i tvivl om det blir for småt at sidde og se film på - åh hvor er det svært at beslutte sig

Det forståer jeg godt...

Havde jeg skulle vælge, havde jeg uden at tøve valgt den normale iPad.

Anmeld

14. december 2012

An&Jo

vi har den "normale" ipad, og efter lang tids overvejelse er vi også endt med at Elias på 4,7år skal have en tablet i julegave..
Han elsker at sidde med vores, og det eneste han virkelig brændende ønsker sig er en ipad, jeg synes dog ikke de skal have for SÅ mange penge i julegave når de ikke er ældre, og derfor valgte vi en android tablet til ham..

Købte den ude i harald nyborg til 1300kr, og har fået afvide fra flere at den er ganske god til børnenes behov, og du kan jo hente de samme ting dertil..

MEN valget stod imellem en på størrelse med ipad mini, og en med den normale str, og når han skal se film osv på den, så synes jeg bare den lille blev FOR lille til det, og vi har derfor købt til ham i den normale str, hvilket jeg tror er bedre for øjnene når han skal sidde og se film på den..

Anmeld

14. december 2012

PernilleogLouis

IG skriver:

Det forståer jeg godt...

Havde jeg skulle vælge, havde jeg uden at tøve valgt den normale iPad.

Tror også jeg ender med den normale str

Anmeld

14. december 2012

PernilleogLouis

An&Jo skriver:

vi har den "normale" ipad, og efter lang tids overvejelse er vi også endt med at Elias på 4,7år skal have en tablet i julegave..
Han elsker at sidde med vores, og det eneste han virkelig brændende ønsker sig er en ipad, jeg synes dog ikke de skal have for SÅ mange penge i julegave når de ikke er ældre, og derfor valgte vi en android tablet til ham..

Købte den ude i harald nyborg til 1300kr, og har fået afvide fra flere at den er ganske god til børnenes behov, og du kan jo hente de samme ting dertil..

MEN valget stod imellem en på størrelse med ipad mini, og en med den normale str, og når han skal se film osv på den, så synes jeg bare den lille blev FOR lille til det, og vi har derfor købt til ham i den normale str, hvilket jeg tror er bedre for øjnene når han skal sidde og se film på den..

Tror også jeg har besluttet mig for den normale str

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.