iPad mini

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.023 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. december 2012

PernilleogLouis

Nogen der har den? Er pludselig kommet i tvivl om min dreng skal ha en alm eller en mini så vil meget gerne høre fordele og ulemper ved minien

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

henh01

Vi har købt den til vores datter i julegave. Glæder mig som et lille barn til at hun åbner den.

Mini'en skulle indeholde det samme som den nye ipad - forskellen er blot str. Den har dog en rigtig god str til de små

Anmeld

13. december 2012

marieo

afhængig af barnets alder ville jeg købe en alm. ipad. tænker den store er lettere for de små at håndtere. feltet man skal trykke på bliver jo større. Men til de lidt større er en ipad mini da smart. synes dog perosnligt at minien næsten er nede i en telefon str, og så kan man jo lige så godt købe en tlf.

Anmeld

13. december 2012

Pige2009

marieo skriver:

afhængig af barnets alder ville jeg købe en alm. ipad. tænker den store er lettere for de små at håndtere. feltet man skal trykke på bliver jo større. Men til de lidt større er en ipad mini da smart. synes dog perosnligt at minien næsten er nede i en telefon str, og så kan man jo lige så godt købe en tlf.

Helt enig. Min datter på 3 kan meget bedre håndtere min almindelige iPad end fars mini

Anmeld

13. december 2012

IG

kicha skriver:

Nogen der har den? Er pludselig kommet i tvivl om min dreng skal ha en alm eller en mini så vil meget gerne høre fordele og ulemper ved minien

Vi har både iPad og iPad Mini her hjemme.... min mands to børn på fire og seks år foretrækker begge og slås om at spille på den "normale" iPad... hvorfor vides egentlig ikke, da der er de samme spil på, så tænker umiddelbart at det må være størrelsen.

Anmeld

13. december 2012

PernilleogLouis

henh01 skriver:

Vi har købt den til vores datter i julegave. Glæder mig som et lille barn til at hun åbner den.

Mini'en skulle indeholde det samme som den nye ipad - forskellen er blot str. Den har dog en rigtig god str til de små

Hvor gammel er jeres pige

Anmeld

13. december 2012

PernilleogLouis

marieo skriver:

Syns alligevel den virker en del større end en Tlf, vi har også den alm herhjemme og den ser han også film på og er lidt i tvivl om mini blir for lille til det

Anmeld

13. december 2012

PernilleogLouis

IG skriver:

Vi har både iPad og iPad Mini her hjemme.... min mands to børn på fire og seks år foretrækker begge og slås om at spille på den "normale" iPad... hvorfor vides egentlig ikke, da der er de samme spil på, så tænker umiddelbart at det må være størrelsen.

Min blir snart 5 så måske er han også til den alm - den er han også vant til da jeg også har en. Har dine set film på mini? 

Anmeld

13. december 2012

henh01

kicha skriver:

Hvor gammel er jeres pige

Hun er 8 år

Anmeld

13. december 2012

PernilleogLouis

henh01 skriver:

Hun er 8 år

Okay min er nemlig kun snart 5 så derfor overvejer jeg om den alm er bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.