Nogen hvor kun den ene part ønsker flere børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Så vil jeg rigtig gerne høre jeres tanker og følelser. Vi er uenige herhjemme. Jeg ønsker et barn mere men min kæreste gør ikke og er steriliseret. 

Hvordan tackler man det? Et ønske jeg ska leve med evigt som ikke blir opfyldt. Vi kunne jo ikke mødes på midten.

Vi forstår begge hinandens ønsker.

Er der nogen der har oplevet det samme??

Nej, desværre herhjemme er vi enige om antallet!

Men kan godt forstå at, lige nu, er det en svær tanke at forene sig med!

Hvis han er steriliseret, er der jo desværre ikke så meget at gøre.. Men derfor kan det måske være rart for dig, at få snakket med ham, om dine tanker og følelser.

Sender en stor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Nej, desværre herhjemme er vi enige om antallet!

Men kan godt forstå at, lige nu, er det en svær tanke at forene sig med!

Hvis han er steriliseret, er der jo desværre ikke så meget at gøre.. Men derfor kan det måske være rart for dig, at få snakket med ham, om dine tanker og følelser.

Sender en stor

Tak for kramet. 

Ja det kan være at vi skal snakke noget mere sammen om det hjemme. Jeg syns hvertfald det er svært når vi ikke er enig. :-(

Tak for tippet 

Anmeld

19. december 2012

Stjerneskud

Jeg har altid gerne ville have nr 3. Da vi to hjem fra sygehuset med nr. 2 ville vi også gerne have en til begge to. Men det ændrede sig med tiden. Han ville lige pludselig ikke have flere, jeg ville stadig.

Det endte med at vi gik fra hinanden. Ikke kun pga nr.3, der var selvfølgelig også andre årsager.

På intet tidspunkt har jeg kunne slippe tanken om at få en til. Hvis det er noget man brændende ønsker sig, så kan man ikke bare slå det ud af hovedet. Men du må jo gøre op med dig selv, hvad du helst vil have. Når nu din mand er steriliseret er det jo ikke noget man bare lige gør om, det er langt fra altid det kan lade sig gøre heller.

Anmeld

19. december 2012

Anonym trådstarter

Stjerneskud skriver:

Jeg har altid gerne ville have nr 3. Da vi to hjem fra sygehuset med nr. 2 ville vi også gerne have en til begge to. Men det ændrede sig med tiden. Han ville lige pludselig ikke have flere, jeg ville stadig.

Det endte med at vi gik fra hinanden. Ikke kun pga nr.3, der var selvfølgelig også andre årsager.

På intet tidspunkt har jeg kunne slippe tanken om at få en til. Hvis det er noget man brændende ønsker sig, så kan man ikke bare slå det ud af hovedet. Men du må jo gøre op med dig selv, hvad du helst vil have. Når nu din mand er steriliseret er det jo ikke noget man bare lige gør om, det er langt fra altid det kan lade sig gøre heller.

Jeg håber jeg finder svaret med tiden og håber jo at ønsket om at være sammen med min kæreste vægter højere end at få et barn mere. 

Anmeld

20. december 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Tak for kramet. 

Ja det kan være at vi skal snakke noget mere sammen om det hjemme. Jeg syns hvertfald det er svært når vi ikke er enig. :-(

Tak for tippet 

Nu ved jeg ikke hvor mange børn i har i forvejen, eller hvor gamle de er..

Men ja, når han nu er steriliseret, så er det bedste nok bare at få snakket en masse..

Man kan jo håbe at du, kommer til at vænne dig til tanken om at I har de børn i har

Men det havde helt sikkert været det bedste, hvis I var blevet enige, før han blev fikset.. (men man kan altid være bagklog)

Anmeld

20. december 2012

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Så vil jeg rigtig gerne høre jeres tanker og følelser. Vi er uenige herhjemme. Jeg ønsker et barn mere men min kæreste gør ikke og er steriliseret. 

Hvordan tackler man det? Et ønske jeg ska leve med evigt som ikke blir opfyldt. Vi kunne jo ikke mødes på midten.

Vi forstår begge hinandens ønsker.

Er der nogen der har oplevet det samme??

Vi har haft en del drøftelser herhjemme omkring emnet - og vi er heldigvis enige.. Jeg har 2 søskende - kæresten har ingen.. Han har som sådan i sin barndom ikke savnet søskende men efter han er blevet voksen fylder det ret meget at han ingen nevøer eller niecer får - og tankerne omkring når hans forældre bliver gamle og han er alene om det..

Jeg har haft STOR glæde af min søster som barn (knapt 4 år imellem os) - til gengæld har jeg aldrig haft et reelt søskendeforhold til min bror (7år yngre end mig)

Vi blev derfor ret enige om at vi vil have 2 børn- dog med forbehold da vi skal behandles med hormoner mv for at få børn..

Som de andre siger... Din mand har truffet sin beslutning - så nu må du træffe din..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.