luciabrud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

TNBC

Muhmi skriver:

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1883648.ecEr der en historie man kan læse eller?

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1883648.ece
det er far der er blevet gal over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Karina84

Synes maaske også at det er en pige ting, men ligefrem at blive rasende som ham faderen er, ej vel

Anmeld

13. december 2012

Muhmi

Ejmen det er da for langt ude at blive rasende over... Haha... Hvad så hvis det havde været en anden pige der blev valgt og hans datter stadig blev ked af det?? Ville han så også blive rasende over det?? Nej det tror jeg ikke... Lad da for h*lvede drengen gå luciabrud, jeg kan absolut ikke se noget problem i det...

Anmeld

13. december 2012

Giraffen

Yurie skriver:

Hvad mener i om at en dreng er blevet luciabrud??
Jeg kan ikke se problemet i det, hvis han selv vil.

Min storebror har været det da han var lille han synes det var DØD uretfærdigt at det kun var piger der måtte være luciabrud så han fik lov

Anmeld

13. december 2012

mn

Yurie skriver:

Hvad mener i om at en dreng er blevet luciabrud??
Jeg kan ikke se problemet i det, hvis han selv vil.

Det er da helt iorden

Jeg kender en dreng som bare rigtig gerne ville være med til at gå og da han var den eneste dreng synes de at det var mest naturligt han så blev brud, hvilket han gerne ville.

Anmeld

13. december 2012

Victoria2013

Det er helt i orden og jeg syntes det er vildt fedt, at en dreng i 5. klasse er Luciabrud - kan virkelig ikke se problemet. Syntes dog måske man så burde kalde ham brudgom go ikke brud, men det er en mindre detalje

Anmeld

13. december 2012

Wimmie

Han ved vist ikke at der da findes masser af mandlige cheerleaders

Og hvem siger lige at hans datter var blevet valgt selvom det skulle være en pige?

Anmeld

13. december 2012

Wimmie

Jeg synes ikke drenge kan være luciabrude. Det virker bare helt forkert i min verden.

Jeg synes bare det er svært for os kvinder at bede om ligestilling hvis det ikke gælder begge veje - så er det jo lidt forkert at sige "nej, det er kun for piger"

Anmeld

13. december 2012

mpr

Jeg synes ikke en dreng bør være luciabrud, i bund og grund fordi det hele omhandler historien om denne her pige der hed lucia Kan godt forstå at drengene måske også gerne vil være med og fred være med det men synes bruden skal være en pige Og ved fra min egen generation så var det også alle pigernes drøm at få lov til at blive brud. Og kan selv huske det ene år hvor jeg blev det - var pavestolt  

Tror ikke jeg ville blive rasende hvis det var en dreng der førte optoget men ville nok rynke panden lidt i undren

Anmeld

13. december 2012

Mutti2B

Wimmie skriver:

Jeg synes bare det er svært for os kvinder at bede om ligestilling hvis det ikke gælder begge veje - så er det jo lidt forkert at sige "nej, det er kun for piger"

Nu er en brud jo en kvinde sååååå

Da jeg var barn blev jeg jo heller ikke optaget på drengenes fodboldhold selvom jeg gerne ville. Nogle ting er for piger og nogle er for drenge. Min holdning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.