Efter ægudtagning. av av av!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

babyolesen

Kæmpe krammer til dig - hvordan går det nu?

Vi er også i behandling hos Dronninglund Sygehus, og de er bare så super søde deroppe.
Jeg fik, i modsætning til dig, rigeligt med medicin da jeg fik taget 13 æg ud i Oktober. De blev nødt til at give mig mit tøj på og køre mig ned på "opvågningen" i en kørestol, da jeg var helt omtumlet. Det var jeg så også allerede af de piller jeg skulle tage hjemmefra, og så morfinen oven i, pyhhh.

Jeg havde også smerter en uge efter ÆU, og var bange for at jeg også var blevet overstimuleret, trods jeg kun fik halv dosis (112,5 enheder)
Hvor meget fik du?

Håber du er i bedring

Jeg fik 150 enheder. trods det, at jeg flere gange spurgte til, om det ikke var for meget, da jeg havde så mange bivirkninger både fra det + fra næsespray, fik jeg ikke lov at gå ned i dosis. Jeg er med i den lange behandling i det forsøg vi bliver tilbudt.

Jeg har stadig en lav blodprocent, og er derfor kun på arbejde på halv tid. Men det bliver da bedre og bedre.

Fik du lagt æg op med det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

babyolesen

Tyr72 skriver:

Tja....  Jeg havde kun 3 æg der duede, trods hormonbehandling. Det første blev til min datter, det næste blev til min søn og det sidste sagde jeg selv nej tak til at få lagt op sammen med min søn, da det blev optøet sammen med hans æg, men jeg ikke ønskede tvillinger.

Så det kan sagtens lade sig gøre - også med få æg.

Det er dejligt og høre en positiv historie.

Ud af mine 15 æg, er 4 brugbare, de er jo så blevet frosset ned sammen, så der er til 2 forsøg, så håber også min historie ender positivt.

Anmeld

27. december 2012

**Ønskebabyen

babyolesen skriver:

Jeg fik 150 enheder. trods det, at jeg flere gange spurgte til, om det ikke var for meget, da jeg havde så mange bivirkninger både fra det + fra næsespray, fik jeg ikke lov at gå ned i dosis. Jeg er med i den lange behandling i det forsøg vi bliver tilbudt.

Jeg har stadig en lav blodprocent, og er derfor kun på arbejde på halv tid. Men det bliver da bedre og bedre.

Fik du lagt æg op med det samme?

Okay. Jeg er også i lang protokol og skal også være det i næste forsøg.

Ja jeg fik lagt æg op to dage efter æu. De mente ikke jeg var overstimuleret, og det viste sig jo også at de havde ret. ;-)
Hvornår kan du få lagt æg op så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.