Jeg fik i går taget 15 æg ud, efter at have ruget på fine 21 æg. Jeg er temmelig overstimuleret, og min mave/underliv er fyldt med væske.
Det gør virkelig avs.
Jeg kan næsten ikke gå, ligge, sidde. Heldigvis bløder jeg stort set ikke.
Det værste ved denne situation er, at de ikke vil ligge æg op før jeg har haft 2 mens, da de er bange for, at jeg bliver meget syg af det, når jeg er så overstimuleret. 

Psykisk magter jeg bare ikke og vente længere. Men de ved jo hvad de gør.
Heldigvis vil de ligge 2 æg op, så vi må håbe der bliver noget ud af begge to, så ikke vi skal igennem denne omgang en gang til.
Min mand sagde i går aftes, at hvis han havde vist, at jeg skulle have så mange smerter, have han nok overtalt mig til at adoptere.
Det var så følelsesmæssigt hårdt for ham, under indgrebet, at han måtte ligge sig på gulvet. Jeg fik morfin x3, men kunne uden problemer mærke når nålen blev stukket gennem livmodervæggen.
Stor ros til Dronninglund sygehus, de forstår at gøre hele situationen mere værdig og mindre pinefuld.
Jeg fortæller ikke min historie for at skræmme nogen som skal igang. Men gad godt selv have haft fortalt, hvor mange smerter der er indvolveret, før vi skulle igang med behandlingen.
Anmeld