Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Musse21 skriver: Øv øv hvordan syg?
Øv øv hvordan syg?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Viventerdig skriver: ØJJ hvor spændende .. Fredag er jo idag hvordan gik ÆU? Jeg skal have mine ud mandag Håber på nogle gode julegaver til os alle
ØJJ hvor spændende .. Fredag er jo idag hvordan gik ÆU? Jeg skal have mine ud mandag Håber på nogle gode julegaver til os alle
Det gik ikke helt som ønsket. Der kom kun 2 æg ud af anstrengelserne, så nu må vi se om bare det ene bliver befrugtet til på mandag
Viventerdig skriver: Tusin tak skal du have ... Ind til videre er der omkring 10 ægblære .. Nøj jeg håbet
Tusin tak skal du have ... Ind til videre er der omkring 10 ægblære .. Nøj jeg håbet
Det er et rigtig fint antal. Jeg håber, at de er dejlig modne og klar til befrugning, når de kommer ud
Nessie skriver: Det gik ikke helt som ønsket. Der kom kun 2 æg ud af anstrengelserne, så nu må vi se om bare det ene bliver befrugtet til på mandag
Putomanen skriver: Det er et rigtig fint antal. Jeg håber, at de er dejlig modne og klar til befrugning, når de kommer ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128