375 IU Menopur - og måske ÆU mandag ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.271 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. december 2012

Viventerjer

Ja som overskriften viser skal vi højst sandsynligvis have taget æg ud mandag .. Jeg er MEGET træt for tiden pga medicinen, og hvis det ikke skulle være løgn blev jeg skuet yderligere op i enheder fra 300 til 375 IU idag ..

Det hele er lidt uvirkeligt, og samtidigt meget spændende at, vi forhåbeligt er på vej igennem vores 2 og forhåbelige sidste IVF forsøg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Nessie

Hvor er det spændende

Jeg er også helt vildt træt i øjeblikket. Jeg får Pergoveris og Suprefact.

Jeg skal tage ÆL-sprøjten om en halv times tid, og skal have æg ud på fredag, og lagt tilbage mandag.

Nogle spændende dage vi går i møde

Anmeld

12. december 2012

Musse21

Viventerdig skriver:

Ja som overskriften viser skal vi højst sandsynligvis have taget æg ud mandag .. Jeg er MEGET træt for tiden pga medicinen, og hvis det ikke skulle være løgn blev jeg skuet yderligere op i enheder fra 300 til 375 IU idag ..

Det hele er lidt uvirkeligt, og samtidigt meget spændende at, vi forhåbeligt er på vej igennem vores 2 og forhåbelige sidste IVF forsøg

Hvor bliver det bare spænende for jer... Men din krop er da absolut ikke samarbejds villig. Det er da en ordentlig dosis..

Anmeld

12. december 2012

tarkoflen

Uhh hvor er det spændende!

Jeg alt hvad jeg kan for at det er jeres sidste forsøg

Anmeld

13. december 2012

Putomanen

Jeg er ked af, at medicinen påvirker dig, men forhåbentlig får du det snart bedre. Jeg  for at ÆU går rigtig godt, og at du får en god høst

Anmeld

14. december 2012

Viventerjer

Nessie skriver:

Hvor er det spændende

Jeg er også helt vildt træt i øjeblikket. Jeg får Pergoveris og Suprefact.

Jeg skal tage ÆL-sprøjten om en halv times tid, og skal have æg ud på fredag, og lagt tilbage mandag.

Nogle spændende dage vi går i møde

ØJJ hvor spændende .. Fredag er jo idag hvordan gik ÆU? Jeg skal have mine ud mandag

Håber på nogle gode julegaver til os alle

Anmeld

14. december 2012

Viventerjer

Musse21 skriver:

Hvor bliver det bare spænende for jer... Men din krop er da absolut ikke samarbejds villig. Det er da en ordentlig dosis..

Ja det en ret høj dosis .. Og hvor har jeg været syg denne gang, men heldigvis skal de ud mandag

Anmeld

14. december 2012

Viventerjer

tarkoflen skriver:

Uhh hvor er det spændende!

Jeg alt hvad jeg kan for at det er jeres sidste forsøg

Mange tak skal du have

Anmeld

14. december 2012

Viventerjer

Putomanen skriver:

Jeg er ked af, at medicinen påvirker dig, men forhåbentlig får du det snart bedre. Jeg  for at ÆU går rigtig godt, og at du får en god høst

Tusin tak skal du have ... Ind til videre er der omkring 10 ægblære .. Nøj jeg håbet

Anmeld

14. december 2012

Musse21

Viventerdig skriver:

Ja det en ret høj dosis .. Og hvor har jeg været syg denne gang, men heldigvis skal de ud mandag

Øv øv hvordan syg?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.