Spiser næsten ikke?? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.245 visninger
23 svar
0 synes godt om
12. december 2012

MIWULA

Min søn er 21 måneder og er nu begyndt på ikk at ville spise noget  

Nogle af jer der måske har oplevet det før med jeres eller om i ved hvad det evt. Kunne være galt med ham? Har nu sagt de skal holde øje med hva han spiser i vuggestuen og idag har han næsten heller ikk spist noget der.  

Håber i kan hjælpe mig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Sara.

Hej.
Hvor længe har han ikke ville spise?

Anmeld

12. december 2012

MIWULA

Sara. skriver:

Hej.
Hvor længe har han ikke ville spise?

Er ikk sikker for har først rigtig lagt mærke til det for nylig men måske 1-2 uger. 

Anmeld

12. december 2012

MIWULA

12. december 2012

MIWULA

Ikk nogle der har prøvet noget lignende?

Anmeld

12. december 2012

Janni.

Silas har lige haft sådan en periode, vi undlod at give ham opmærksomhed når vi spiste. Det hjalp og nu spiser han gerne 3-4 halve kartofler med diverse tilbehør til om aftenen. 

Håber ikke der er noget alvorligt galt med jeres søn 

Anmeld

12. december 2012

Den lykkelige

Altså nu skriver du "spiser ikke noget"... er det som i INTET, eller gnasker han lidt også slut....?
Min datter er lige knapt 22 mdr og hun havde for 2 ugers tid siden en 14 dage hvor hun ikke spiste det store.. tog et par bidder også slut..  vi nåede blive vildt nervøse.. men nu æder hun igen  måske det bare er en periode?  kan også være en tand der ligger og lure måske..

Anmeld

12. december 2012

Dorthe1986

Emil er 19 måneder og havde også lige lidt tid, hvor han næsten ingenting spiste og guuud, man bliver bekymret.

Men, da jeg så lige så at hans to hjørnetænder i overmunden var på vej, på samme tid, blev jeg lidt roligere Nu spiser han nogen lunde godt igen

Anmeld

12. december 2012

K&S

MIWULA skriver:

Min søn er 21 måneder og er nu begyndt på ikk at ville spise noget  

Nogle af jer der måske har oplevet det før med jeres eller om i ved hvad det evt. Kunne være galt med ham? Har nu sagt de skal holde øje med hva han spiser i vuggestuen og idag har han næsten heller ikk spist noget der.  

Håber i kan hjælpe mig. 

Måske er der tænder på vej? Ondt i ørene, så det er smertefuldt at synke? 

Anton har haft mange perioder, hvor han har været småtspisende, men der har næsten altid vist sig at være en grund 

Anmeld

12. december 2012

LR85

Tror det er en periode. 

Det har vi også set og havde VIRKELIG mange madproblemer og kampe indtil jeg en dag opgav og accepterede hans 'beslutning'. 

Og siden da har måltiden ikke været en kamp eller besværlighed. 

Jeg har dog stadig svært ved a se ham spise 2 skefulde og sige tak for mad, men det SKAL jeg acceptere. 

Så mit råd er:prøv a lade være med a tænke over det. Han sulter ikke, han har ikke en spiseforstyrrelse og er ikke beregnende på den måde. 

Tilbyd ham evt en rugbrød en time senere, hvis du synes det vil virke godt for jer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.