Fuck.... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2009

Mutti2

Cris skriver:

JA! Hvad venter du på???? Der er en løsning til det, så bare rollig. Medmindre der er en lille bitte glad hjørne i dit hjerte for det...

Jeg ville selvfølgelig blive over lykkelig.... Men det er bare ikke tiden, når jeg nu lige har mødt denne skønne fyr... Jeg er sikker på at vi nok skal få børn sammen på et tidspunkt, men vil gerne vente til vi begge er enige...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2009

Mutti2

Marcus' Mor skriver:

Hvor er det fedt for dig, at du er nyforelsket :-)))
Men sig mig lige engang, hvor faen finder du dem henne?? Var det ik dig der skrev om en el anden umoden bonderøv her for ikke så længe siden? hehe...

Kh Marcus Mor - der stadig er single *suk*!

Hihi.... jo det var mig  
Som jeg skrev til en af de andre, så fik jeg jo en meddelelse om at han havde udnyttet mig, af medlidenhed over min possition som enlig mor. Og allerede 5 dage senere var jeg til fødselsdag hvor vi endte i byen, og jeg mødte den dejligste fyr

Det er bare helt fantastisk, og faktisk var det forelskelse fra første øjekast for os begge  Sjovt nok sad han og tørrede bræk op efter en kammerat... en super sød historie at fortælle senere hen

Så jeg svæver helt på den lyserøde sky for  tiden

Men de kommer åbenbart når man mindst venter det

Jeg håber også snart at du finder en sød en

Knus Pernille

Anmeld

13. juni 2009

Mutti2

mortil4 skriver:

husk lige at teste om 14 dage for en god ordensskyld, man kan nemlig godt stadig være gravid selv om man har taget en fortrydelses pille, det var jeg nemlig.

Tillykke med din nye kærlighed

For søren da... jeg bliver jo gravid bare fordi en mand kigger på mig...
Da du var gravid på fortrydelses pillen, hvor lang tid efter der tog du den da??

Knus

Anmeld

13. juni 2009

linemus

Milla-Victoria's mor skriver:

Pillen er taget  Ang. spiral!!? Har du forstand på det?? Når den så engang kommer ud, kan man så blive gravid med det samme?? Knus

Ja, du kan sagtens blive gravid, så snart spiralen er ude. I hvert fald med en alm. spiral - jeg kender ikke til hormonspiraler.

Anmeld

13. juni 2009

Louise mortil4

Milla-Victoria's mor skriver:

For søren da... jeg bliver jo gravid bare fordi en mand kigger på mig...
Da du var gravid på fortrydelses pillen, hvor lang tid efter der tog du den da??

Knus

jeg tog den inden for de første 3 timer så den skulle jo ha virket, men gjorde det ikke. Så mit råd er husk at teste bre for en sikkerheds skyld.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.