Fuck.... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2009

Mutti2

malou skriver:

Ja det er noget fuck som du skriver det... især fordi det lyder som om du ikke mener det er det rigtige at få et barn så hurtigt. Men dernæst vil jeg liiige ønske dig tillykke med din nye dejlige kæreste... det har du så meget fortjent. Men ta den med ro og se nu om du er gravid.. måske er det slet ikke så slemt som du tror

Knus malou , som ønsker dig en god sommer som ny forelsket

Tark  Jeg er 100% sikker på at det bliver en helt igennem fantastisk sommer Jeg har aldrig oplevet at være SÅ nyforelsket. Jeg kan slet ikke lave andet end at tænke på ham Hold op hvor er Victor blevet stor , jeg synes ikke det er mere end 2 mdr siden, vi så nyfødte baby-pic's af ham... og så to fine tænder, tillykke med det Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2009

qp

Hvor er det fedt for dig, at du er nyforelsket :-)))
Men sig mig lige engang, hvor faen finder du dem henne?? Var det ik dig der skrev om en el anden umoden bonderøv her for ikke så længe siden? hehe...

Kh Marcus Mor - der stadig er single *suk*!

Anmeld

12. juni 2009

Miamaja

Marcus' Mor skriver:

Hvor er det fedt for dig, at du er nyforelsket :-)))
Men sig mig lige engang, hvor faen finder du dem henne?? Var det ik dig der skrev om en el anden umoden bonderøv her for ikke så længe siden? hehe...

Kh Marcus Mor - der stadig er single *suk*!

hehe jo det maa vaere nyt

saa held og lykke med det og spiralen

Anmeld

12. juni 2009

Louise mortil4

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej piger...

Sikke en dag med mange spekulationer

Jeg  ringede til en veninde, som så mindede mig om at der fandtes noget der hedder fortrydelsespiller  Så jeg fór ned på apoteket og fik købt en.

Jeg må indrømme at selv om jeg ikke er klar til det endnu, havde jeg det virkeligt skidt med at tage den!! Og jeg måtte bede min veninde om at holde øje med Milla-Victoria imens jeg gik ind i det andet rum for at tage dem.
Jeg vil jo så brændende gerne have et barn mere,.... NU...
Men jeg vil ikke risikere at ødelægge det fantastiske jeg har med Thomas, bare fordi jeg har dummet mig. Så han får intet at vide

Tak for alle jeres krydser

Knus Pernille, der nu er en hel del lettet

husk lige at teste om 14 dage for en god ordensskyld, man kan nemlig godt stadig være gravid selv om man har taget en fortrydelses pille, det var jeg nemlig.

Tillykke med din nye kærlighed

Anmeld

13. juni 2009

Mutti2

Eva skriver:

SKYND dig at købe en fortrydelsespille, eller evt ringe til din læge og få lagt en spiral op...så har du gjort hvad du kan..
Knus Eva..

Pillen er taget  Ang. spiral!!? Har du forstand på det?? Når den så engang kommer ud, kan man så blive gravid med det samme?? Knus

Anmeld

13. juni 2009

Mutti2

LauraLW skriver:

Øv øv!  Men afsted til apotek og læge med det samme! Er det ham du skrev om før? Ham der ikke helt ville dig alligvel, eller har du været super heldig allerede at møde en ny dejlig en?

Laura

Hihi... har mødt en ny, super dejlig mand  Fik jo en besked forrige søndag fra det andet fjols om at det hele havde været af medlidenhed, og allerede om fredagen mødte jeg den mest perfekte fyr. Han er 33, og derfor lidt mere moden til et forhold hvor der også er et barn indblandet.

Vi har det simpelthen SÅ fantastisk sammen, og så er vi begge forelsket i hinanden  Jeg har aldrig følt med nogen, som jeg gør med ham her... Det er helt fantastisk, og faktisk var det forelskelse fra første øjekast for os begge

Så jeg svæver helt på den lyserøde sky for  tiden

Anmeld

13. juni 2009

LauraLW

Hihi... har mødt en ny, super dejlig mand  Fik jo en besked forrige søndag fra det andet fjols om at det hele havde været af medlidenhed, og allerede om fredagen mødte jeg den mest perfekte fyr. Han er 33, og derfor lidt mere moden til et forhold hvor der også er et barn indblandet.

Vi har det simpelthen SÅ fantastisk sammen, og så er vi begge forelsket i hinanden  Jeg har aldrig følt med nogen, som jeg gør med ham her... Det er helt fantastisk, og faktisk var det forelskelse fra første øjekast for os begge

Ihhh hvor skønt :-)

Mange gange tillykke! Håber at I får det rigtig dejligt sammen

Laura - som synes det lyder dejligt med kærlighed ved første blik, men som aldrig selv har prøvet det.

Anmeld

13. juni 2009

Diana...

Pillen er taget  Ang. spiral!!? Har du forstand på det?? Når den så engang kommer ud, kan man så blive gravid med det samme?? Knus

Min læge ville ikke give mig spiral fordi jeg planlægger børn inden for 3 år så kunne det ikke betale sig sagde hun, så når nu du gerne vil have et barn mere ville jeg personligt vente til i har fundet ud af om det jer og om i skal lave en baby. så heller tage pillen 

Stort knus til dig og tillykke med nyforelskelsen det bare så dejligt for dig...

Anmeld

13. juni 2009

Findusinde

Åh, hvor er det skønt at høre sveske!!!  Er SUPER glad på dine vejne..

Anmeld

13. juni 2009

Mutti2

Mebach skriver:

JA, det er MEGA dumt!
Forstår jeg dig ret når du siger, at du ville tjekke hvornår du havde ÆL, og så bare have sex, når du ikke havde ÆL?
SÅ vidt jeg ved er det faktisk muligt at blive gravid 24-7, ÆL eller ej?

Nej nej... det er slet ikke ment på den måde.

Men de gange jeg er blevet gravid på p-piller har jeg blødt i langt over en uge under menstruationerne op til. Min krop vil i de perioder ikke optage p-pillerne (lægens udtagelse)....

Og da jeg lige forinden havde blødt i næsten 2 uger, ville jeg lige tjekke min ægløsning, så jeg ikke var "uheldig" igen!!! Hvilket jo så lå rimeligt uheldigt....  Men nu er fortrydelses pillen taget!!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.