4+3 & Taget på! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

supersejeelisabeth@gmail.com

LilleNyPåVej skriver:

Hehe det er også træls 

Men ja så må du tænke på det gode ved din "vægtforøgelse" 

Ja der er ikke andet at gøre !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Victoria2013

Halløj alle :-)
Jeg er 4+3 henne i min graviditet hvilket jo er meget tidligt..men den sidste uges tid har jeg taget på både på mave og sider! Rigtig øv!! :-( men hvad kan det være? Spiser som jeg plejer, ingen overdrivelse, den eneste ærndring er indtagelse af, fiskeolie, b-vitamin & forlinsyre, men det kan jo ikke være det..hvad kan det være? Syntes godt nok det er tideligt at tage så meget på :-( ligner en der er 5 måneder hen & godt i stand på siderne!!
Hjælp!!
Ellers er jeg lykkelig over at det kun tog mig 4mdr.at blive gravid og er så lykkelig

Du er ikke alene

jeg syntes også virkelig jeg prøver at passe på og kontrollere hvad jeg spiser... men da jeg var ved 1. lægebesøg (da var jeg vist 5+6) havde jeg allerede taget de første 4 kg på. Nu er jeg 12+6 og har taget ca. 5,5 kg på. Det sidder primært på maven/hofterne og brysterne (er fx. gået 2 skålstørrelser op i bh)...

Er også ret ked af de kilo, jeg har også før været overvægtig og formåede at tabe en hel del så jeg blev normalvægtig igen... men nu er kiloene åbenbart på vej tilbage. Jeg forsøger at komme ud og gå en tur og røre mig hver dag og ikke overspise altfor meget, men de vil åbenbart bare være der, de kg... og har fået at vide man ikke skal forsøge at tabe sig som gravid. Så jeg må på den igen når lillen er født til næste år og se om jeg ikke kan tabe det igen. Det er jo lykkedes mig én gang, så kan jeg vel gøre det igen

Anmeld

12. december 2012

Kia2013 skriver:

SStåStå

Du er ikke alene

jeg syntes også virkelig jeg prøver at passe på og kontrollere hvad jeg spiser... men da jeg var ved 1. lægebesøg (da var jeg vist 5+6) havde jeg allerede taget de første 4 kg på. Nu er jeg 12+6 og har taget ca. 5,5 kg på. Det sidder primært på maven/hofterne og brysterne (er fx. gået 2 skålstørrelser op i bh)...

Er også ret ked af de kilo, jeg har også før været overvægtig og formåede at tabe en hel del så jeg blev normalvægtig igen... men nu er kiloene åbenbart på vej tilbage. Jeg forsøger at komme ud og gå en tur og røre mig hver dag og ikke overspise altfor meget, men de vil åbenbart bare være der, de kg... og har fået at vide man ikke skal forsøge at tabe sig som gravid. Så jeg må på den igen når lillen er født til næste år og se om jeg ikke kan tabe det igen. Det er jo lykkedes mig én gang, så kan jeg vel gøre det igen

Står i 100 % samme situation som dig!!!
wauw nærmest vildt?!
~kan læse mig frem til at det er normalt :-) ! Ja når den lille er født skal slankekuren igang!!
Indtil da tager jeg det med et smil så godt som jeg nu kan he he ! Og så må jeg tage mig sammen når den lille er kommet til verden ja man skal gerne tage på

Anmeld

12. december 2012

Victoria2013

supersejeelisabeth@gmail.com skriver:

Står i 100 % samme situation som dig!!!
wauw nærmest vildt?!
~kan læse mig frem til at det er normalt :-) ! Ja når den lille er født skal slankekuren igang!!
Indtil da tager jeg det med et smil så godt som jeg nu kan he he ! Og så må jeg tage mig sammen når den lille er kommet til verden ja man skal gerne tage på

Ja vi må bare gøre det vi kan nu, tænke over hvad man spiser osv, der er ikke så meget andet at gøre jo - og så tage kampen op igen når barnet engang er kommet til verden

Det er bare lidt svært at "acceptere" at man tager på, når man nu før har været overvægtig, syns jeg

Anmeld

12. december 2012

FrkZier

supersejeelisabeth@gmail.com skriver:

Jeg er 4+3 henne i min graviditet hvilket jo er meget tidligt..men den sidste uges tid har jeg taget på både på mave og sider! Rigtig øv!! :-( men hvad kan det være? Spiser som jeg plejer, ingen overdrivelse, den eneste ærndring er indtagelse af, fiskeolie, b-vitamin & forlinsyre, men det kan jo ikke være det..hvad kan det være? Syntes godt nok det er tideligt at tage så meget på :-( ligner en der er 5 måneder hen & godt i stand på siderne!!
Hjælp!!
Ellers er jeg lykkelig over at det kun tog mig 4mdr.at blive gravid og er så lykkelig

det er bare luft, langt de fleste er i den første tid MEGET oppustede - det går over igen, og bliver på et tidspunkt overtaget af en 'rigtig' babymave

Anmeld

13. december 2012

FrkZier skriver:

ddevvi

det er bare luft, langt de fleste er i den første tid MEGET oppustede - det går over igen, og bliver på et tidspunkt overtaget af en 'rigtig' babymave

Ja okay... det vil jeg så se frem til

Anmeld

13. december 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hjælp!!

Jeg tog også på næsten lige med det samme, 3 kg. der sad omkring maven. Den første graviditet blev en SA og jeg tabte kiloerne lige efter afbrudt graviditet. Jeg spiste heller ikke anderledes, kiloerne forsvandt bare ud af det blå. Tænker at det må være enten vand eller at kroppen forbrænder mindre fedt for at have lidt at tærre på? Men under alle omstændigheder så ryger det af når du har født, medmindre du grovæder altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.