Halløj alle :-)
Jeg er 4+3 henne i min graviditet hvilket jo er meget tidligt..men den sidste uges tid har jeg taget på både på mave og sider! Rigtig øv!! :-( men hvad kan det være? Spiser som jeg plejer, ingen overdrivelse, den eneste ærndring er indtagelse af, fiskeolie, b-vitamin & forlinsyre, men det kan jo ikke være det..hvad kan det være? Syntes godt nok det er tideligt at tage så meget på :-( ligner en der er 5 måneder hen & godt i stand på siderne!!
Hjælp!!
Ellers er jeg lykkelig over at det kun tog mig 4mdr.at blive gravid og er så lykkelig
Du er ikke alene 
jeg syntes også virkelig jeg prøver at passe på og kontrollere hvad jeg spiser... men da jeg var ved 1. lægebesøg (da var jeg vist 5+6) havde jeg allerede taget de første 4 kg på. Nu er jeg 12+6 og har taget ca. 5,5 kg på. Det sidder primært på maven/hofterne og brysterne (er fx. gået 2 skålstørrelser op i bh)...
Er også ret ked af de kilo, jeg har også før været overvægtig og formåede at tabe en hel del så jeg blev normalvægtig igen... men nu er kiloene åbenbart på vej tilbage. Jeg forsøger at komme ud og gå en tur og røre mig hver dag og ikke overspise altfor meget, men de vil åbenbart bare være der, de kg... og har fået at vide man ikke skal forsøge at tabe sig som gravid. Så jeg må på den igen når lillen er født til næste år og se om jeg ikke kan tabe det igen. Det er jo lykkedes mig én gang, så kan jeg vel gøre det igen 
Anmeld