4+3 & Taget på! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. december 2012

supersejeelisabeth@gmail.com

Halløj alle :-)
Jeg er 4+3 henne i min graviditet hvilket jo er meget tidligt..men den sidste uges tid har jeg taget på både på mave og sider! Rigtig øv!! :-( men hvad kan det være? Spiser som jeg plejer, ingen overdrivelse, den eneste ærndring er indtagelse af, fiskeolie, b-vitamin & forlinsyre, men det kan jo ikke være det..hvad kan det være? Syntes godt nok det er tideligt at tage så meget på :-( ligner en der er 5 måneder hen & godt i stand på siderne!!
Hjælp!!
Ellers er jeg lykkelig over at det kun tog mig 4mdr.at blive gravid og er så lykkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Francisca

supersejeelisabeth@gmail.com skriver:

Jeg er 4+3 henne i min graviditet hvilket jo er meget tidligt..men den sidste uges tid har jeg taget på både på mave og sider! Rigtig øv!! :-( men hvad kan det være? Spiser som jeg plejer, ingen overdrivelse, den eneste ærndring er indtagelse af, fiskeolie, b-vitamin & forlinsyre, men det kan jo ikke være det..hvad kan det være? Syntes godt nok det er tideligt at tage så meget på :-( ligner en der er 5 måneder hen & godt i stand på siderne!!
Hjælp!!
Ellers er jeg lykkelig over at det kun tog mig 4mdr.at blive gravid og er så lykkelig

Det der ikke noget at gøre ved sådan er det at være gravid 

Anmeld

12. december 2012

o1Mutte

Hjælp!!

Hvor meget har du da taget på? Har hørt at man i starten godt kan blive rimelig meget oppustet så det ser ud som om at man er længere henne end man egentlig er

Anmeld

12. december 2012

Francisca skriver:

Det der ikke noget at gøre ved sådan er det at være gravid 

Så tideligt? Jamen dog! Nå jamen så må jeg jo forberede mig på at tage de mange kg på igen, som jeg stolt havde smidt ! Men der kommet noget vidunderligt ud af det , så det går nok

Anmeld

12. december 2012

Miin'Baby'Mus

Hjælp!!

Har du taget på, som i at du vejer mere eller ligner du bare en der vejer mere?

Jeg var selv utroligt oppustet og lignede allerede i starten en der kunne føde når som helst  Men det betød jo ikke at jeg vejede mere.

Udover det så skal du huske at din krop ligepludselig får mere blod i kroppen, der kommer fostervand, der er den lillel som vejer lidt, moderkage osv osv - så det er nok ikke dig der vejer mere, men alle tingene til baby der vejer 

Anmeld

12. december 2012

o1Mutte skriver:

DDe

Hvor meget har du da taget på? Har hørt at man i starten godt kan blive rimelig meget oppustet så det ser ud som om at man er længere henne end man egentlig er

Det ligner også jeg er meget længere henne
tror godt der kan sidde 1-2 kg ekstra på den mave allerede ! Øv øv..

Anmeld

12. december 2012

LilleNyPåVej skriver:

Har du taget på, som i at du vejer mere eller ligner du bare en der vejer mere?

Jeg var selv utroligt oppustet og lignede allerede i starten en der kunne føde når som helst  Men det betød jo ikke at jeg vejede mere.

Udover det så skal du huske at din krop ligepludselig får mere blod i kroppen, der kommer fostervand, der er den lillel som vejer lidt, moderkage osv osv - så det er nok ikke dig der vejer mere, men alle tingene til baby der vejer 

Ved ikke om vægten også siger jeg har taget på! Men jeg kan tydeligt se at både mave og siderne er blevet både større og ja?!
Syntes det er frygteligt faktisk

Anmeld

12. december 2012

Miin'Baby'Mus

Ved ikke om vægten også siger jeg har taget på! Men jeg kan tydeligt se at både mave og siderne er blevet både større og ja?!
Syntes det er frygteligt faktisk

Hehe det er også træls 

Men ja så må du tænke på det gode ved din "vægtforøgelse" 

Anmeld

12. december 2012

o1Mutte

Det ligner også jeg er meget længere henne
tror godt der kan sidde 1-2 kg ekstra på den mave allerede ! Øv øv..

Tror nu bare det er luft Har læst at det forsvinder igen i løbet af de første par måneder

Anmeld

12. december 2012

o1Mutte skriver:

Tror nu bare det er luft Har læst at det forsvinder igen i løbet af de første par måneder

Okay . lyder ikke dårligt..er selvfølgelig godt klar over at man tager en god slat på, men ville nu gerne vente lidt hi hi ! det er ikke fordi jeg glæder mig da..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.