Så er det i morgen.... !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2009

Pia.

Eva skriver:

Ok-smiler- har slet ikek været på FB, lyder som en rigtig god løsning, håber snart det er solgt...læste lige at der bliver solgt flere huse nu, så mon ikke det går den rigtige vej...
I har jo "kun" halvanden husleje hver så, ikke at det ikke er nok...øv, det er sgu da også uheldigt, smukke...
Glæder mig rigtig meget til at se din lejlighed...
Knus Eva...som godt kan huske da jeg skulle flytte...det er altså stort...smiler

Tak sødeste Eva... Det håber jeg også... Glæder mig også rigtig meget til du kommer på weekend oppe hos mig... tag gerne dine dejlige drenge med....

Mikkel og jeg har faktsik aftalt at dig og jeppe skal komme op og vi 4 skal lave noget rigtig hyggeligt sammen...

KNUS PIA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

Tak sødeste Eva... Det håber jeg også... Glæder mig også rigtig meget til du kommer på weekend oppe hos mig... tag gerne dine dejlige drenge med....

Mikkel og jeg har faktsik aftalt at dig og jeppe skal komme op og vi 4 skal lave noget rigtig hyggeligt sammen...

KNUS PIA

Åh, ja...det vil vi så gerne...vil jo ikke presse på, men vi savner Jer allesammen rigtig meget...så sig endelig til også hvis jeg kan hjælpe med noget..
Knus..

Anmeld

11. juni 2009

Cris

hvor spændende for dig Pia! Et nyt liv! Der kommer helt sikker mange dejlige oplevelser i jeres nye hjem! Når du kommer derinde, husk at sender masser at positiv og kærligheds tanker, så huset bliver ladet op med god energi!

Anmeld

11. juni 2009

Pia.

Eva skriver:

Åh, ja...det vil vi så gerne...vil jo ikke presse på, men vi savner Jer allesammen rigtig meget...så sig endelig til også hvis jeg kan hjælpe med noget..
Knus..

Det kunne være så hyggeligt... vi savner også jer rigtig rigtig meget...

KNUUUUUS....

Anmeld

11. juni 2009

Pia.

Cris skriver:

hvor spændende for dig Pia! Et nyt liv! Der kommer helt sikker mange dejlige oplevelser i jeres nye hjem! Når du kommer derinde, husk at sender masser at positiv og kærligheds tanker, så huset bliver ladet op med god energi!

Hvor er du sød... det lover jeg at huske... TAK...

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.