Så er det i morgen.... !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. juni 2009

Pia.

....I morgen jeg henter nøglen til mit helt nye hjem, ja lidt mit helt nye liv... glæder mig og frygter det - det er med blandede følelser at det er NU, og alligevel glæder jeg mig til at få ro på mig og børnenes liv og ikke mindst min ex-mands liv...
Men i morgen klokken 15.00 får jeg nøglen, den har jeg ventet på meget længe og vidst at lejligheden var min siden februar - så nu er det nu.....

Min mor skal passe den mindste i weekenden og de store skal hygge i deres fars lejlighed imens vi maler over hos mig... har nogle dejlige venner der hjælper mig og Jim, så håber det går stærkt med at få den fin og pæn

Spændte, nervøse tanker fra Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2009

Heidi B

Pyha Pia, det bliver spændende... Men kan godt forstå du også er spændt...
Det er da dejligt i har nogle gode venner der kan hjælpe jer, og det lyder som om i er kommet godt igennem skilsmissen....
Har du fundet ud af hvad du skal lave rent arbejdsmæssigt???

Knuz Heidi

Anmeld

11. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg kan godt forstå at du er spændt - det ville jeg også være  Det bliver dejligt at få lidt ro på i jeres liv igen.

Anmeld

11. juni 2009

Honningblomst

Det bliver spændende...dejligt..jeg skal aflevere eksamensopgave, så jeg glæder mig bare til at få det gjort-smiler

Hvad med Jeres hus, Pia...har I fået det solgt eller lejer i det ud, eller hvordan med det...puha, tænker bare at to huslejer er virkelig øv, kender flere der sidder sådan i disse møg tider for hussalg...

Knus Eva...

Anmeld

11. juni 2009

Pia.

Eva skriver:

Det bliver spændende...dejligt..jeg skal aflevere eksamensopgave, så jeg glæder mig bare til at få det gjort-smiler

Hvad med Jeres hus, Pia...har I fået det solgt eller lejer i det ud, eller hvordan med det...puha, tænker bare at to huslejer er virkelig øv, kender flere der sidder sådan i disse møg tider for hussalg...

Knus Eva...

Havde ellers svaret dig på facebook - med huset - men nej det er ikke solgt... vi bruger det som sommerhus ind til videre plus at vi kan lade en masse stå her nede ... vi har 3 huslejer ej at forglemme ... men vi krydser fingre for at det snart må lykkes... Banken hjælper os, men det trækkes jo desværre bare fra det beløb det bliver solgt for i sidste ende... - men nu må vi se, måske vi er heldige måske er vi ikke... - Huset tænker jeg ikke så meget på lige nu...

Spændende med eksamen - det skal nok gå godt, det ved jeg... pøj pøj....

Knus Pia.

Anmeld

11. juni 2009

Sweet1978

Det bliver dejligt for dig, altid godt at få en frisk start....

Anmeld

11. juni 2009

Pia.

Heidi Bakke skriver:

Pyha Pia, det bliver spændende... Men kan godt forstå du også er spændt...
Det er da dejligt i har nogle gode venner der kan hjælpe jer, og det lyder som om i er kommet godt igennem skilsmissen....
Har du fundet ud af hvad du skal lave rent arbejdsmæssigt???

Knuz Heidi

Hej Heidi.

Nej ved ikke endnu hvad jeg skal - men ind til videre holder jeg ALT ferie ind til midten af august... - Så jeg søger lidt forskelligt...

Tak fordi du spurgte Knus Pia.

P.s så lige vi begge er venner med Heidi fra Havdrup, jeg var med Heidi nede og blive tattoveret i går, hende og Min søster kørte her ned - De er bare blevet flotte...

Anmeld

11. juni 2009

Pia.

Sweet1978 skriver:

Det bliver dejligt for dig, altid godt at få en frisk start....

Det håber jeg - men man frygter lidt alt det nye... men jeg har en dejlig exmand og det er virkelig vigtigt for mig...

Anmeld

11. juni 2009

Pia.

Jeanne skriver:

Jeg kan godt forstå at du er spændt - det ville jeg også være  Det bliver dejligt at få lidt ro på i jeres liv igen.

Ja det bliver dejligt med lidt ro... - ser også frem til det... og så er det dejligt vi snart har sommerferie...

Knus Pia.

Anmeld

11. juni 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

Havde ellers svaret dig på facebook - med huset - men nej det er ikke solgt... vi bruger det som sommerhus ind til videre plus at vi kan lade en masse stå her nede ... vi har 3 huslejer ej at forglemme ... men vi krydser fingre for at det snart må lykkes... Banken hjælper os, men det trækkes jo desværre bare fra det beløb det bliver solgt for i sidste ende... - men nu må vi se, måske vi er heldige måske er vi ikke... - Huset tænker jeg ikke så meget på lige nu...

Spændende med eksamen - det skal nok gå godt, det ved jeg... pøj pøj....

Knus Pia.

Ok-smiler- har slet ikek været på FB, lyder som en rigtig god løsning, håber snart det er solgt...læste lige at der bliver solgt flere huse nu, så mon ikke det går den rigtige vej...
I har jo "kun" halvanden husleje hver så, ikke at det ikke er nok...øv, det er sgu da også uheldigt, smukke...
Glæder mig rigtig meget til at se din lejlighed...
Knus Eva...som godt kan huske da jeg skulle flytte...det er altså stort...smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.