JS<3 skriver:
Hej alle samme (:
Jeg blev inspireret af en anden tråd, eller mange faktisk. Sikke en masse brok om kæresten/manden? Hvad med en positiv tråd? skønt at tænke tilbage, og fantastisk at sætte ord på spin mand/kæreste
Hvad gjorte at du valgte din? Hvad det gode og måske det dårlige, hvordan mødtes i osv?
Jeg var faktisk lige trådt ud af et langt forhold, og faldt inderligt for min nuværende kæreste (Jesper). Han havde to børn, 8år ældre og hans liv var enormt rodet. Så jeg havde en del at kæmpe med, jeg vandt og overbeviste ham til sidst.
Jeg elsker ham enormt, han er arbejds "narkoman" og træder han først ind i noget, så fuldføre han det 100%. Han får mig til at føle mig som en prinsesse, og giver mig ofte sommerfugle i maven. Han er et rode hoved, hele køkkenet står på hoved når han har lavet mad. Jeg bliver dejligt forkælet med blomster, små beskeder og skønne gaver. Udover det, så er han min aller bedste ven, vi kan ALT sammen!
Vi havde kendt hinanden perifært i små 5 års tid inden vi fandt sammen, vi var begge i start 20-erne. Jeg var meget oprørsk, levede et rigtigt vildt liv og havde et indgroet had til alt med en tissemand. Og han levede som eftertragtet dj, med alle de billige piger (og alt andet...) der så fulgte den livsstil.
Men så var der den skovfest hvor han spillede og min veninde faldt i den store gryde og forsvandt ind i et telt med en eller anden gut og jeg kunne ikke rigtigt komme hjem.. Så han tilbød mig et lift og da vi så sad der i bilen foran min lille lejlighe begyndte han at snakke om ting som dyrevelfærd, drømme om en anderledes verden hvor vi prioriterede ting som respekt, sikkerhed og tryghed fremfor en forfejlet kapitalistisk tankegang der bare bringer os i større problemer end vi kan forudse (Hvor havde han bare ret 

)
For fanden han fik sommerfugle til at flagre i en krop der ellers kun var forbeholdt koldt og kynisk....
Han mødte mine katte, hunden og de elskede ham bare umiddelbart. Faldt i hak med min ret mærkelige familie, jeg med hans..
Han er ubeskrivelig. Han har givet mig håb, kærlighed og tryghed i en grad som jeg ikke troede nogen mand kunne tilbyde, han er en uselvisk far der tilsidesætter sine egne behov og aldrig tager sig selv først. Havde jeg fået at vide at vi ville sidde her, 11 års tid senere, ville jeg have skreget af grin. Han kunne på ingen måde håndtere det jeg havde med i min bagage og jeg var sådan set også ravende ligeglad med om jeg levede eller døde. Men det ændrede han på, bare ved at være ham.
Og idag har vi så sammen det barn som jeg heller aldrig troede jeg skulle have. Og det giver ikke sus i maven mere når han taler om nummer 2, fordi han er hos mig hele tiden, så kan jeg alt 
Dårlige ting? Hold fast vi kan gå hinanden på nerverne. Jeg er meget kontant og han er meget blød og det giver nogen .. uoverenstemmelser som bliver løst ved at vi skændes så det hele smælder og så dyrker sex bagefter 
Han roder, jeg er et ordensmenneske. Han er meget social og udadvendt og har venner der kommer når de vil og jeg så helst at jeg levede et roligt liv på en øde ø - uden besøg. Men det er småting i forhold til alt det gode vi giver hinanden.
Alle burde finde sådan en kærlighed, det har alle fortjent...