Hip hip hurraaa!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

M (:

VNB skriver:

Idag - den. 12.12.12 - fylder vores dejlige søn Viktor 2 år 

I søndags blev han, på trods af snestorm og et par afbud fra nogle af gæsterne, fejret i stor stil med alt hvad der hører sig til på en 2 års fødselsdag  

Han fik bla. en brandbil og et legekøkken som vakte MEGET stor glæde  

Her til morgen har han delt godter ud i vuggesten og han blev fejret med fødselsdagssang og en fin gave fra alle vennerne 

Tænk at min lille dreng allerede er 2 år... det er slet ikke til at forstå! Han er så skøn, kan rigtig mange ting selv og snakker som et vandfald  er så stolt af ham 

Det ser indtil videre også ud til at han får sin fødselsdag helt for sig selv lillebror gør ihvertfald ikke tegn til at komme ud idag. Hvilket egentlig også er ganske fint. Har hele tiden håbet på at de fik hver sin fødselsdag  

I får lige lidt billeder af en meget glad fødselsdags-dreng 

Elsker ham simpelthen overalt på jorden! 

Stort tillykke med ham! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

VNB

VIPpigen skriver:

Eiii, jeg vidste der var noget den dag

stor tillykke med supermand, hvor er han da bare lækker, og Øj hvor bliver de store de skønne unger...

lillebror rykker stadig ikke?? Kan godt forstå ham, tænk en lækker varme der er inde i mavsen, jeg ville fandme os gå i hi..... Hihi

mange mange tak søde! 

ja de er blevet store vores små basser.... tænkt at de allerede skal holde deres jul nr 3 lige om lidt! 

hehe nej lillebror gør ingen tegn til at ville ud lige nu...  jeg går garanteret over tid IGEN....  men om ikke andet så er det jo fint nok at han sikkert ikke får fødselsdag lige oven i julen og tror du har helt ret - han gider da ikke komme ud i kulden når han ligger lunt og godt derinde 

Anmeld

17. december 2012

VNB

M (: skriver:

Stort tillykke med ham! 

mange tak søde! 

Anmeld

17. december 2012

VIPpigen

VNB skriver:

mange mange tak søde! 

ja de er blevet store vores små basser.... tænkt at de allerede skal holde deres jul nr 3 lige om lidt! 

hehe nej lillebror gør ingen tegn til at ville ud lige nu...  jeg går garanteret over tid IGEN....  men om ikke andet så er det jo fint nok at han sikkert ikke får fødselsdag lige oven i julen og tror du har helt ret - han gider da ikke komme ud i kulden når han ligger lunt og godt derinde 

Haha. Ja, jeg lavede lige liljes 2 første julegaver færdig i går, (de ligger i kreativ) og mens jeg lavede dem, sad jeg også aof tænkte på at det var deres 3 jul... Syntes det er helt vildt.

Har du tænkt at næste år til jul, så går de faktisk i BØRNEHAVE... What, mit barn er ikke så gammelt, hun er stadig min baby

haha... Ja, han putter godt derinde, måske han begynder at rumstere lidt nu her hvor det milde vejr kommer indover

Anmeld

17. december 2012

VNB

VIPpigen skriver:

Haha. Ja, jeg lavede lige liljes 2 første julegaver færdig i går, (de ligger i kreativ) og mens jeg lavede dem, sad jeg også aof tænkte på at det var deres 3 jul... Syntes det er helt vildt.

Har du tænkt at næste år til jul, så går de faktisk i BØRNEHAVE... What, mit barn er ikke så gammelt, hun er stadig min baby

haha... Ja, han putter godt derinde, måske han begynder at rumstere lidt nu her hvor det milde vejr kommer indover

uha ja så er de børnehavebørn.. ej lad vær med at nævn det  

kan slet ikke følge med... 

er Lilje også kommet i trodsalder/selvstændigheds alder? Det er Viktor ihvertfald... han kan alt og vil alt selv...  ihvertfald hvis det står til ham  

puha han prøver sin mor af nogle gange..!

men heldigvis kan han også stadig være den mest kærlige og omsorgsfulde dreng som vi kender  

Anmeld

17. december 2012

VIPpigen

VNB skriver:

uha ja så er de børnehavebørn.. ej lad vær med at nævn det  

kan slet ikke følge med... 

er Lilje også kommet i trodsalder/selvstændigheds alder? Det er Viktor ihvertfald... han kan alt og vil alt selv...  ihvertfald hvis det står til ham  

puha han prøver sin mor af nogle gange..!

men heldigvis kan han også stadig være den mest kærlige og omsorgsfulde dreng som vi kender  

Åhh ja, tror dog vi har begge perioder, for hun er både trodsig og selvstændig.... Hun minder lidt om en teenager.... Haha.

men ja, hun er den sødeste og mildestes pige jeg kender, elsker at hygge, og lige nu er julle manden det helt store hit, selvfølgelig sammen med bamse og kylling... 

Anmeld

17. december 2012

VNB

VIPpigen skriver:

Åhh ja, tror dog vi har begge perioder, for hun er både trodsig og selvstændig.... Hun minder lidt om en teenager.... Haha.

men ja, hun er den sødeste og mildestes pige jeg kender, elsker at hygge, og lige nu er julle manden det helt store hit, selvfølgelig sammen med bamse og kylling... 

hehehe ja de minder lidt om sådan nogle små teenagere! 

trøster mig med at det kun er en periode, OG at det er et sundhedstegn når de blir lidt trodsig og selvstændige

årh ja bamses julerejse er også et hit herhjemme! Viktor følger med hver dag på ramasjang, og han sidder altid og siger: "mere bamse og kylling!" når dagens afsnit er forbi. Så igår, i advendts gave, gav vi ham hele julerejsen på DVD

hehe nu ved vi hvad han skal lave hele juleaftensdag snedigt 

Anmeld

17. december 2012

VIPpigen

VNB skriver:

hehehe ja de minder lidt om sådan nogle små teenagere! 

trøster mig med at det kun er en periode, OG at det er et sundhedstegn når de blir lidt trodsig og selvstændige

årh ja bamses julerejse er også et hit herhjemme! Viktor følger med hver dag på ramasjang, og han sidder altid og siger: "mere bamse og kylling!" når dagens afsnit er forbi. Så igår, i advendts gave, gav vi ham hele julerejsen på DVD

hehe nu ved vi hvad han skal lave hele juleaftensdag snedigt 

Puha ja. Det er også sådan trøsten er herhjemme. Det er kun en periode. Men hver gang så skal manden lige jokke lidt i det, og komme med den der bemærkning "og du vil have en til".......

haha. Lilje har også julerejsen på dvd, men den hitter ikke helt på samme måde, der er både postmand Per, og teletubbis lidt mere spændende

Anmeld

17. december 2012

VNB

VIPpigen skriver:

Puha ja. Det er også sådan trøsten er herhjemme. Det er kun en periode. Men hver gang så skal manden lige jokke lidt i det, og komme med den der bemærkning "og du vil have en til".......

haha. Lilje har også julerejsen på dvd, men den hitter ikke helt på samme måde, der er både postmand Per, og teletubbis lidt mere spændende

haha åh nej, nu må han ikke lukke helt af for en 2´er da! 

Han må da snart kunne blødgøres lidt  

ja postmand Per og teletubbies er også altid godt Viktor er i det hele taget lidt af en fjernsyns nakoman...  han kunne sagtens sidde der i flere timer hvis vi gav ham lov. 

Men rent faktisk, så er fjernsynet altså ret læreridt! han har dælme lært mange ord ved at se sine film, og vi kan mærke at han rigtigt er begyndt at kunne følge med i handlinger osv. 

Anmeld

17. december 2012

VIPpigen

VNB skriver:

haha åh nej, nu må han ikke lukke helt af for en 2´er da! 

Han må da snart kunne blødgøres lidt  

ja postmand Per og teletubbies er også altid godt Viktor er i det hele taget lidt af en fjernsyns nakoman...  han kunne sagtens sidde der i flere timer hvis vi gav ham lov. 

Men rent faktisk, så er fjernsynet altså ret læreridt! han har dælme lært mange ord ved at se sine film, og vi kan mærke at han rigtigt er begyndt at kunne følge med i handlinger osv. 

Åhh, er bange for han ikke bliver blød den kære mand...

Vi elegiker få det til at fange ordentligt, Lilje kan se 15 - 30 min af teletubbis, eller postmand Per, og det er max, så er hun hvor vi er. Det er kun hvis vi sidder og ser sammen med hende at hun bliver i længere tid 

Det er så både godt og skidt... Men ja, sådan er hun hvertfald lige nu, men hun elsker at lege med puslespil eller spille vendespil, eller billedlotteri. Det syntes jeg dog er ret tidligt hun har fanget hvordan det spilles

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.